Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 3 E46 Sedan

stachursky25@wp.pl, 15 lat temu
Silnik 3.0 330d 184KM 135kW
Rok produkcji 2002
Przebieg: 176 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
BMW Seria 3 E46 Sedan 3.0 330d 184KM 135kW 1999-2005 - Oceń swoje auto
3,69
12% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : cichy i chetnie wchodzacy na wysokie obroty.Do tego ten gang R6 no i moc oczywiscie;)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : znikajacy plyn chlodniczy
Zawieszenie : stuki z okolicy tylnej osi
Układ elektryczny : blad poduszki
3,0
Całokształt
gdyby nie ten problem ze znikajaca woda,wyrazac by sie moglo w samych super latywach...mechanicy nie potrafia mi dokladnie zdiagnozowac,co jest tego powodem,wiec bede dalej szukal rozwiazania.. Poniewaz wymieniac czesci po kolei i gdybac,moze to to,moze tamto,a moze jeszcze to wymienimy...juz mnie wku....Gdy cierpliwosci zabraknie sprzedam to auto, a kupie new beetle tdi i bede nim jezdzil do konca swiata!!!:) Ten vw jest duzo tanszy w wypadku ewentualnych napraw i nie prowokuje innych do wyscigu!Chyba sie juz wyszalalem i nieco inaczej patrze na samochody.
Wrażenia
4,0
Silnik
po przesiadce z leona tdi 110, usmiech nie zchodzil mi z twarzy.Daje rade! Bierze octavie 2.0 rs tdi 170,lexusy is 220-177km itp.Choc np. merc C 320 cdi 224 kuce,juz mnie odciagal:(Dogonilem i wyprzedzilem go dopiero na zakretach!:)
4,0
Skrzynia biegów
na autostradach jadac ponad 2 paczki przydal by sie 6 bieg,ale tragedii nie ma.V max prawie 240.
5,0
Układ jezdny
Dosc twarde zawiecho,przez co nieco kiepski komfort na polskich dziurawych drogach. Na rownym asfalcie jezdzi jak przyklejony i o to chodzi!!!:)Idealny rozklad mas miedzy przednia i tylna osia,niski srodek ciezkosci daja sporo radosci z jazdy:)
Komfort
4,0
Widoczność
nie ma sie czego przyczepic...
4,0
Ergonomia
wygodna na dlugie trasy,wszystko na swoim miejscu i dosc niska pozycja za kierownica.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez zarzutu
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dla osobnikow pow. 120kg polecal bym piatke,dla mnie w sam raz;)
4,0
Wyciszenie
niski pozion halasu,przez co juz nie miewam bolu glowy po 800kilometrach jazdy.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zuzycie paliwa jeszcze sie da przelknac,ale juz ceny czesci potrafia zabolec...
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wmiana termostatu wraz z obudowa,stuki w tylnym zawieszeniu(chyba poduszki amortyzatorow),swiecaca sie kontrolka poduszki(prawdopodobnie zepsuta mata w fotelu pasazera),pekniety zbiorniczek wyrownawczy ukladu chlodzenia,lewarek zmiany biegow w pozycji neutralnej wedruje sporadycznie w kierunku 5 biegu.W wyniku tego pojawia sie czasem problem z trafieniem trojki...
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jest problem z ukladem chlodzenia.. Mianowicie ubywa plynu chlodniczego ok 1 litr na 500km.Wyciekow z zadnej strony nie widac,pompa wody jest szczelna,wymienilem nawet uszczelke pod glowica, a problem jest nadal! Zadne uszczelniacze w proszkach,plynach nie pomagaja.Podejzewam jekies mikro pekniecie w glowicy lub bloku silnika:( P .s. pewnego razu zablokowala sie maska i nie dalo siejej otworzyc.Koszt 100euro za otwarcie+100euro czesci w prywatnym warsztacie. W aso wycenili tausluge na 350-400euro(w Niemczech).

On - zużycie paliwa dla silnika 3.0 330d 184KM 135kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla BMW Seria 3 E46 Sedan 3.0 330d 184KM 135kW
Średni koszt przejechania 100 km
46,00 zł
9,1
l/100km
Zobacz dzienniki
BMW Seria 3 E46 Sedan