Jak by dzis produkowali BMW E46 2.0 diesel w CR to kupil bym je ponownie. 380 tys przebiegu i sama jednostka napedowa bez zadnej ingerencji - dziala i nie chce przestac jezdzic. Szkoda ze takich aut juz nie robia. Niestety z racji wieku bede zmienial na inne mlodsze auto ale juz nie BMW - mimo wielkiej sympatii dla taj marki niestety nie reprezentuje obecnie pozimou trwalosci starszych modeli (wizualnie dalej bmw jest fajnie ale nie ta jakosc)
Wrażenia
5,0
Silnik
Mocny, oszczędny, ładnie pali. Trzeba tylko:
1. wymieniac swiece zarowe, przeczyscic przy okazji EGR.
2. Olej co 10-15 tys lub co roku.
3. Dbac o naladowanie aku przed zima
4,0
Skrzynia biegów
U mnie na zimno ciezej wbija 1 i 6 (ale wydaje mi sie ze to raczej docisk sprzegla po wymianie nie dziala jak powinien.
5,0
Układ jezdny
dosc trwały
3,0
Karoseria
korozja bylnych blotników (generalnie błotniki) łpie je korozja po 12-13 latach
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
Jak w BMW wszystko tam gdzie powinno poza elektryka do szyb
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
jak jest za zimno w aucie to do wymiany termostat EGR
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mam 185 i sie mieszcze spokojnie
3,0
Wyciszenie
Stary diesel CR - troche slychac
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tanie czesci
5,0
Stosunek jakość/cena
jest ekstra
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wypadła raz spezynka od szczeki w tylnym kole utrzykujaca pozycje szczeki od recznego - jechac sie da ale troche szumialo jak sie ocierala o obudowe.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
mam auto juz 16 lat. Po 180 padł wtrysk (przelewał paliwo) po 260 tys sprzego (dwumasa dobra tylko okladziny i docisk do wymiany) po 365tys padła turbina. Tyle z usterek (nie pisze o zawieszeniu bo cale wymienione ale jakie mamy drogi każdy wie). Ciekawostka - akumulator wymienilem po 15 latach - byl oryginalny od nowosci :)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 320d 150KM 110kW
[l/100km]