Zawieszenie
: Posiadam auto od 4 lat.nabylem z autentycznym przebiegiem.191000 teraz jest 274000. Moje naprawy przez 4 lata to na dzień. Dobry zaślepienie klapek wirujących . Wymiana tarcz klocków i i pierdoły typu końcówka drążka łącznik stabilizatora. 0 wkładu w silnik .wystarczy olej wymieniać co 15000 oraz filtr odmy. Po 4 latach pierwszy wydatek miesiąc temu maglownica do regeneracji koszt że zbieżnością 850zl po za tym nie ma się do czego przyczepić auto dynamiczne.mialem sprzedać i kupić Octavię ale po opiniach użytkowników naprawdę się przerazilem co do usterek . I zostawiam jeszcze kilka lat nawet jak dwumas klęknie to i tak jak przez 4 lata śmieszny wkład pieniężny. Wystarczy kupić zadbany egzemplarz. Nie zakatowany a auto odwdzięczy się bezawaryjnością. Lepiej czasami kupić auto po lekkiej przecierce niż z przebiegiem 400tys zrobione na 200.przede wszystkim to nie jest auto do palenia gumy itp.naprawde polecam wszyscy mi doradzali BMW .mówili kup passerati. Nie żałuję swojej decyzji. A nowsze auta niestety BMW ma duży problem z awaryjna elektryka. No i tutaj nie ma DPF.przed zima warto zaglądnąć pod spód i prysnąć w niektóre miejsca konserwacja to blacha też długo wytrzyma.