Układ hamulcowy
: jestem niezadowolony z nowyc tarcz trw, spalilem je, pozniej kupilem uzywane orginaly i juz jest ok
4,0
Całokształt
bardzo fajne auto ale trzeba trafic na zadbane i bedzie sie zadowolonym, polecam calkowity m pakiet daje duzo wiecej frajdy niz normalne
Wrażenia
4,0
Silnik
prawie 300tys km nalatane, u mnie od 222tys km - totalny brak problemow
3,0
Skrzynia biegów
niestety tu maly minus dla 320d, czasem biegi nie wchodza tak jak powinny, do tego lewarek nie stoi na srodku w pozycji neutralnej, nie wracal albo z lewej albo z prawej (ponoc bolaczka wszyskich e46 320d)
5,0
Układ jezdny
BMW jedyne w swoim rodzaju, 4 wentylowane tarcze super hamulce, niestety kupilem nowe trw i spalilem je w mniej niz 1000km, moze i z mojej winy ale ...
Komfort
4,0
Widoczność
ok, plus dla PDC
4,0
Ergonomia
ok
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
ok
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z tylu troche ciasno, zwlaszcza na nogi pod fotelelami
4,0
Wyciszenie
ok, ale to wciaz 4 cyl diesel i to slychac ale patrzac na VW to jest bardzo dobrze
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
srednio 6.7l jazda 75% trasa 25% srednie miasto, max spalanie zima przy ostrej jezdzie 10l, przy 100km/h z tempomatem 5.5l,
ekonomiczne auto z dosc mocnym silnikiem,
3,0
Stosunek jakość/cena
niestety to nie citroen i kosztuje ile kosztuje, ale daje cos w zamian czego nie daja inne samochody
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
lozysko (podpora na wale) i jedno w kole z tylu, amortyzatory przerdzewialy po 12 latach, skonczyl sie alternator po 270tys km, auto wogole sie nie psuje
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 320d 150KM 110kW
[l/100km]