Silnik
: OSZCZĘDNOŚĆ. Jeździłem Polonezem na Gaz i w tym modelu BMW cena za 100 km jest taka sama jak nie mniejsza a komfort tankowania bezcenne
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: Poszła turbina, koszt naprawy 1500 zł ze wszystkim, polecam regeneracje. przerjechalem na niej juz 50 tys i nic się nie dzieje.
5,0
Całokształt
Chciałbym się z wami podzielić opinią, bo jak sam kupowałem autko to wazne były wszelkie rzetelne opinie. Jak dla mnie to świetne autko, mega oszczędne i super dynamiczne. Przez trzy lata przejechalem nim około 70 tyś kilometrów i daje radę. Jedyne co musiałem naprawić to turbina. Ale to jest oczywiste jak kupiłem auto które już miało nakręcone 210 tys km. Oprócz turbinki standardowo wymiana olei klockow hamulcowych filtrów itd. nic więcej nie wkładałem więc nie jest to drogie autko w utrzymaniu nie ma się co obawiać. Za turbinke dałem 1500 zł ze wszystkim... Sumując auto super i póki nie uzbieram na nowszy model będę jeździł E46.
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 320d 150KM 110kW
[l/100km]