Silnik
: Jest odzwierciedleniemznakomitychosiągów przy stosunkowo niskim zużyciu paliwa. Mamnadzieję że mnie nie zawiedzie bo lubię ciszyć się jego pracą.
5,0
Całokształt
Mam auto od niedawna jednak już wiem dlaczego wszyscy chcą jeździć BMW. Samochód ten wprowadza tyle emocji i wrażeń jak żaden inny. Wystarczy porównać osiągi tego auta z konkurencją ,a wszysto mówi samo za siebie. Polecam wszytkim niezdecydowanym. Nastęne też będzie bmw i żadne inne marki nie wchodza w grę. Pozdrawiam.
Wrażenia
5,0
Silnik
Sercem tego auta jest wspaniały turbodiesel. Jak na pojemność 2.0 bije na głowę wszystkie silniki świata. NIe bez powodu silniki bmw 2.0d co roku wygrywają kokurs \"Engine of the Year\". Wkręca się bardzo pięknie a moment obrotowy jest oszałamiający. Zakochałem się w tym silniku. Kultura pracy powalajaca, godna naśladowania przez inne koncerny. Elastycznośc rewelacyjna, szczegónie podczas jazdy na trasie przy wyprzedzaniu nie ma potrzeby zminy biegów. Cały czas pieg 5 lub 6.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynka całkiem niezła ale nie doskonała. Biegi wchodzą tam gdzie powinny ale bez fajerwerków. Czasami skrzynka nie wyrabia przy szybkiej zmianie i abresywnej jeździe. Jednak nie było z nią kłopotów.
5,0
Układ jezdny
Poprzednio miałem Almerkę HB z 2003 roku i wydawało mi się że super się prowadzi i trzyma drogi. Pomimo że w pracy jeźdzę Oplem Astrą a także Fiatem Bravo z 2008 wydawało mi się że Nissan to super autko i które według mnie biło na głowę te które mam w pracy. Jednak gdy wsiadłem do BMW to nie chciałem z niego wysiadać. Już samam pozycja za kierownicą była bliska ideału. Jak tylko pokonałem pierwsze zakręty nie mogłem się nadzwić że można zrobić coś tak wspaniałego. Zakochałem się bez opamiętania a i chciałem jeździć i czerpać przyjemność z prowadzenia tego auta.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność dosyć dobra nie mam z tym problemu.Żaden słupek nie przeszadza. Tylna szyba odpowiednich wymiarów.
5,0
Ergonomia
Układ deski rozdzielczej idealny. Przyciski rozmieszczone w sposób pzrebyślany a włączanie przyżądów odbywa się intuicyjnie. KIerownica multifunkcyjna to super wynalazek. Wszystko jest tam gdzie powinno poprostu na swoim miejscu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie na wysokim poziomie. Przy umiekętnym korzystaniu nie ma problemu z zaparowanymi szybami. Samochód wyjątkowo szybko się nagrzewa nawet zimą na krótkich dystansach.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeń dla kierowcy myślę że ocenie na bardzo dobrą ponieważ jest dardzo wygodnie a fotele są rewalacyjne. Jeśli chodzi o pasażerów to jest tam trochę mniej miejsca ale bez przesady. Siedzenia są głęboko wyprofilowane więc siedzi się również wygodnie chociaż jest prochę mniej miejsca niż w Passacie.
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobrze wyciszobe Auto. Gdy silnik rozgrzny prawie go nie słychać. Natomisat przy prędkości 180km/h wyraźnie słychać szumy wiatru niż silnik.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Podczas jazdy jaką zrobiłem z Mancheim do Warszawy jadą po autostradach niemieckich 130-180 , a nastęnie z Polsce 120 - 140 spalanie jakie podał mi komputer to 5,1 litra. Sam nie wiem jak to możliwe ale tak jest. Producent podaje 4,7 l na 100km. Według mnie spalanie na trasie to 5-5,3 l, miasto 7,8-9 w zimie na krótkich dystansach, średnio spalanie to 6.5-7 l. Ceny przeglądów trochę droższe niż w innych markach ale nieznacznie o około 200-300zł. Jednak naprawy lepiej wkonywać nie w ASO bo słono kosztują.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Mam auto od 6 miesięcy wszystko ok
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 320d 150KM 110kW
[l/100km]