Nic dodać, nic ująć! Silnik pracuje cichutko, mimo tego, że diesel, dzięki Webasto, podczas simy nagrzewa się szybciej niż benzyna. Moc w sam raz do zwykłej jazdy.
5,0
Skrzynia biegów
Idealna, biegi wskakują płynnie, niski lewarek zmiany biegów sprawia, że czujemy się ja w sportowym bolidzie.
5,0
Układ jezdny
Tego komentować nie trzeba, bo każdy wie jaka marka ma najlepsze właściwości jezdne.
Komfort
5,0
Widoczność
OK, z tyłu ciut gorzej - ale to dlatego, że jeżdżę na fotelu opuszczonym na maxa w dół.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Webasto i klimatronic - więc zimą ciepło, latem zimno!
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jeżdżę zawsze w dwie osoby i jest luksus, trudno mi ocenić ilość miejsca z tyłu, ale podejrzewam że tylko dla 2 osób.
5,0
Wyciszenie
Jak wcześniej wspomniałem - nie słychać, że to diesel.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dane mówią same za siebie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za 35.000 kupiłem auto ze skórą, ksenonami, Abeesem, sześcioma workami i wieloma innymi dodatkami, przyjemność z jazdy rekompensuje ta cenę. No i fakt że poruszacie sie BMW to jest to. Jedyne co mnie denerwuje to to, że BMW postrzegane jest jako marka dla dresa....
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wszystko wspaniale, oprócz trzeszczacych okien.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wymieniłem:
-Pompę ABS (2500tyś zestaw naprawczy w ASO) ja kupiłem na szrocie za 300 montaż 50zł.
-Czujnik obrotów koła - tylko oryginał 320zł
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 320d 136KM 100kW
[l/100km]