Silnik jak na tamte lata produkcji to ideał wtedy jeszcze nikt nie myślał o takim mocnym dieslu ...
5,0
Skrzynia biegów
skrzynia ok zależy jak kto użytkował czy dusił i ruszał gwałtownie
5,0
Układ jezdny
układ ok żadnych kłopotów doskonała reakcja skrętu oczywiście trzeba dbać i omijać polskie dziury ..żadne auto nie jet jak czołg
Komfort
5,0
Widoczność
widoczność jak na to auto ok ludzie nie wymagajmy od auta o takich gabarytach nie wiadomo czego jak na tą wielkość oraz wysokość nadwozia jest ok
5,0
Ergonomia
hm.. wiadomo żadna BMW nie będzie tania w utrzymaniu w końcu to auto luksusowe prestiżowe z bogatą przeszłością oraz jak na lata produkcji z wysoką techniką produkcji
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
tutaj jest ok nigdy nie miałem kłopotu z rozgrzaniem się za kółkiem nawet w mrozne i śnieżne dni jak naciśniesz na gas s suniesz bokiem robi się gorąco
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
tutaj jak na wielkość auta a wiadomo że to w końcu wersja 3 nie ma co wymagać jest ok
5,0
Wyciszenie
doskonałem jak auto nie było klepane nie ma problemów z jakimis szumami w miejscach uszczelek
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na pojemność silnika i moc jest ok nie ma co się oszukiwać silnik musi zkąś moc wygenerować
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 320d 136KM 100kW
[l/100km]