Zawieszenie
: Brakuje mi tylko jednego 4x4! do klasycznego napędu, jest stosunkowo nisko zawieszony. Ale to wina stanu naszych dróg i mojego dojazdu do działki po deszczach.
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Ponieważ posiadam zmienione oprogramowanie silnika na 150 KM 388Nm, zdolność do przyspieszeń jest nieco większa, choć przy ok. 2500obr. jest jakby małe zawachanie. Elastyczny.W zimie odpala zawsze za 1-ym razem. Wymieniłem układ IWZ na pompie- jest OK.
5,0
Skrzynia biegów
Tu na 5+, biegi wchodzą jak w żadnym dotychczas używanym aucie.Jedynka trochę za krótka.Trójka-TORPEDA.
5,0
Układ jezdny
Bez rozpisywania.
Komfort
5,0
Widoczność
J/W
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo szybko się nagrzewa jak na diesla i równomiernie w kabinie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nawet 4+
4,0
Wyciszenie
Trochę silnik słychać gdy jest zimny.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jestem mile zaskoczony. W zimie w mieście 8.5 przy oszczędnej jeżdzie.
4,0
Stosunek jakość/cena
Płacimy i potem otwieramy oczy na to czym jeżdzimy,4+.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
układ IWZ na pompie całkowity koszt naprawy 1400zł.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 320d 136KM 100kW
[l/100km]