Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 3 E46 Sedan

Bogusław, 10 lat temu
Silnik 3.0 330iX 231KM 170kW
Rok produkcji 2002
Przebieg: 19 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
BMW Seria 3 E46 Sedan 3.0 330iX 231KM 170kW 2000-2005 - Oceń swoje auto
4,62
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Jak dla mnie jeżdżący ideał odpowiadający w 100% moim oczekiwaniom.
5,0
Całokształt
BMW - Bardzo Mocne Wrażenia! Samochód rewelacyjny, świetne prowadzenie, klasa sama w sobie, marka premium. Sportowa limuzyna, ponadprzeciętny desing. Pomimo, że auto ma 12 lat wciąż zachwyca wyglądem. Silnik - poezja. Chcesz wyprzedzić - dodajesz lekko pedał gazu i na wskaźniku 140 ... 180 i musisz się opanować:) Długo szukałem solidnego egzemplarza z pełnym wyposażeniem i napędem X (4x4). Jak kupowałem były tylko dwa takie z takim wyposażeniu i napędzie. Auto o dziwo ekonomiczne - sekwencyjna instalacja sprawuje się znakomicie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Brawo dla inżynierów BMW! Moc wystarczy nawet dla wybrednych - niby to "tylko" 231KM, ale prawdziwych, nie po żadnym pseudo chip tuningu lub wiejskim tuningu. Tą moc odczuwa się podczas każdej sekundy prowadzenia. I ten magiczny tłumik z przepustnicą w końcowym odcinku - silnik słyszalny jakby pod maską była "V-ka":)
4,0
Skrzynia biegów
Twardo wchodzi jedynka i wsteczny. Nie wiem czy efekt jest to zużycia czy "ten typ tak ma".
5,0
Układ jezdny
Auto jak przyklejone do jezdni - inni hamują przed zakrętem, ja tylko trzymam mocnie kierownicę. Wielowachaczowe zawieszenie i napęd 4x4 stawia BMW wysoko w hierarchii samochodów osobowych.
Komfort
4,0
Widoczność
Dla kierowcy, który przesiadł się z auta klasy compact będzie dobrze. Gorzej z kierowcami, którzy zakupili BMW a dotychczas jeździli samochodem miejskim. Cofanie ok - w końcu jest PARCTRONIC:)
5,0
Ergonomia
Po niemiecku - solidnie, poukładane i "pod ręką". Bez zbędnych fajerwerków i udziwnień. Niech inni producenci się uczą!
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zarzutu - w lecie chłodzi. Zimy jeszcze nie przetestowałem.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kubełkowe fotele zapewniają wiele możliwości ustawień. Przestrzeni jest wystarczajaco.
4,0
Wyciszenie
Byłoby grzechem nie korzystać z miłego odgłosu silnika. Wyciszenie ok.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ceny części - jak do samochodów klasy compact. Zużycie paliwa jak na tak duży motor (w końcu to trzy litry) jest bardzo niskie.
5,0
Stosunek jakość/cena
W cenie 25 tys pln nie znajdziecie takiego samochodu oferującego tak wiele. W salonie ten model z tym silnikiem i wyposażeniem kosztował ponad 200 tys pln. Opłaca się:)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie odpukać nic:)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
BRAK! Trzeba pilnować poziomu oleju i nie lać żadnego badziewia.

LPG - zużycie paliwa dla silnika 3.0 330iX 231KM 170kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
11,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
15,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
BMW Seria 3 E46 Sedan