Przeniesienie napędu
: W sumie to wszystko jest bardzo zaskakujące, Zarówno praca tego silnika, jak i moc oraz prędkość końcowa :))))))) Sami sprawdźcie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: czujnik położenia wałka rorządu. Koszt 400zł ASO
5,0
Całokształt
Na prawdę bardzo fajny samochód i ogromna frajda z jazdy
Wrażenia
5,0
Silnik
Na początku nie słuchałem radia, tylko delektowałem się R6 bo to jest muzyka dla uszu !!!!!!!
5,0
Skrzynia biegów
Długie przełożenia. Ładnie pracuje.
5,0
Układ jezdny
Mam sportowe zawieszenie M-TECH i jest bajka po prostu. Nie radzę obniżać za bardzo. Wcześniej miałem obniżone zawieszenie 60/40. Wyglądem było super ale nasze drogi wiecie jakie są. Skończyło się wymianą na M-TECH i do tego musiałem kielichy powymieniać.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność wyśmienita, aczkolwiek jeśli zaciemnimy szyby tylne zapomnijmy o widoczności w nocy (np przy cofaniu)
5,0
Ergonomia
Jak dla mnie LUKS
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Daję 5 aczkolwiek w zimie często odzywa się dmuchawa (piszczy) Podobno to wina łożyska. trochę denerwujące ale to juz taki mankament tych modeli.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na tą klasę jest naprawdę dobrze
5,0
Wyciszenie
Tu bez dwóch zdań jest naprawdę super.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na ten silnik i moc jest bardzo dobrze. Jednak nie oszukujmy się po mieście na klimie potrafi 15L/100km opędzlować.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Lubią się psuć czujniki które niestety kosztują nie mało ale to dopiero tak po 200tys km
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Tu jest bardzo dobrze jak tylko oczywiście dbamy o naszą \"BUNIE\" :)))))
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.8 328i 193KM 142kW
[l/100km]