Auto kupiłem od osoby, która jeździła nim 14 lat. Samochód w 1 roku użytkowania miał uderzony i malowany prawy bok. Wydaje mi się, że przebieg może być prawdziwy. Sporo usterek wynika z wieku auta.
Ogółem to auto jest dla mnie połączeniem klasycznego auta (silnik wzdłuż, napęd na tył. duża moc), które jestem w stanie samodzielnie naprawiać i auta na codzień, do wyjazdów głównie na wekendy w trasy (poduszki powietrzne, systemy bezpieczeństwa czynnego, komfortowe wyposażenie).
Podsumowując, łączy w sobie dwie funkcje i spełnia je śwetnie. W tym wieku samochód wymaga już sporo inwestycji (ok. 4000zł na części w pierrwszym roku po zakupie), jednak uważam że warto utrzymywać go w dobrym stanie.
Przed kupującym dużym wyzwaniem będzie znaleźć egzemplarz w dobrym stanie lub będący dobrą bazą do odremontowania.
Wrażenia
5,0
Silnik
Ma swoje bolączki typu wadliwy okład odpowietrzenia skrzyni korbowej lub pękający zbiornik płynu chłodniczego. Jednak wynagradza to swietnymi osiągami, dużym momentem od niskich obrotów i miłym dźwiekiem.
5,0
Skrzynia biegów
Automat z dużym przebiegiem zmienia biegi prawidłowo, czasami lekko się ślizga, praktycznie niezauważalnie. Brak szarpnięć, szybko redukuje biegi. Świetny tryb manualny.
5,0
Układ jezdny
Polecam dobrać odpowiednie opony. Auto prowadzi się niesamowicie, jest bardzo zrównoważone. Aż miło zjechać z autostrady na bardziej kręte drogi!
Komfort
5,0
Widoczność
Wąskie słupki, klasyczne nadwozie, jak to w latach 90-tych.
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Auto gabarytami jest porównywalne ze Skoda Rapid (!)
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Patrz: wiek auta
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Patrz: wiek auta
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 325i 192KM 141kW
[l/100km]