Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 3 E46 Sedan

Maniek, 9 lat temu
Silnik 2.0 320i 150KM 110kW
Rok produkcji 1999
Przebieg: 247 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
BMW Seria 3 E46 Sedan 2.0 320i 150KM 110kW 1998-2001 - Oceń swoje auto
4,46
6% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : komfort, cisza w kabinie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie : sworznie, tuleje
Przeniesienie napędu : przegub wału, podpora wału
4,0
Całokształt
Linia ponadczasowa, tylko silniki benzynowe 6-cylindrowe
Wrażenia
4,0
Silnik
Silniki benzynowe mało awaryjne proste w konstrukcji
5,0
Skrzynia biegów
Automaty w wersjach poliftowych nie dozakatowania
5,0
Układ jezdny
Porównując BMW E36 auto klasę wyżej . Perfekcyjny jak w każdym bmw, auto kocha zakręty i jedzie tam gdzie chcemy, wystarczy wyłaczyć ASC i można polatać bokiem
Komfort
5,0
Widoczność
Drobne osoby mogą mieć problem z widocznością w tylnej szybie ponieważ okno jest dość wysoko obsadzone ale z drugiej strony to nie problem jeśli w aucie jest Parktronik
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, intuicyjne położenie przycisków nawiązujące do poprzednich modeli BMW, odejście od kokpitu pochylonego do kierowcy - SZKODA
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatronik sprawuje się świetnie, ogrzewanie zaczyna późno grzać przez długie nagrzewanie 6 cylindrowych silników
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu jak najbardziej wystarcza, z tyłu też jak na ta klasę
5,0
Wyciszenie
przy 120 km/h dopiero zaczynamy lekko słyszeć powiew wiatru
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy skrzyni automatycznej z tym silnikiem autu brakuje trochę wigoru, przy tej masie auta silniki 2,2 (170koni) i 2,5 (170koni) palą mniej niż prosta poczciwa dwulitrówka. Miałem wcześniej E36 w automacie z dwulitrowym silnikiem i potrafiłem zejść do 10 litrów gazu na trasie przy 140 km/h. W tym modelu polecam zakup mocniejszych wersji od 170 koni w zwyż. Pozdrawiam
4,0
Stosunek jakość/cena
auto używane 4 cylindrowe można kupić już za grosze, koneser-miłośnik BMW bedzię szukał czegoś w 6-cylindrach a tu juz ceny rosną dwu-trzykrotnie
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zużywające się tuleje, sworznie przedniego zawieszenia
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie miałem

LPG - zużycie paliwa dla silnika 2.0 320i 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
13,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
13,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
15,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
11,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla BMW Seria 3 E46 Sedan 2.0 320i 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
39,50 zł
11,3
l/100km
13,9
l/100km
Zobacz dzienniki
BMW Seria 3 E46 Sedan