Linia ponadczasowa, tylko silniki benzynowe 6-cylindrowe
Wrażenia
4,0
Silnik
Silniki benzynowe mało awaryjne proste w konstrukcji
5,0
Skrzynia biegów
Automaty w wersjach poliftowych nie dozakatowania
5,0
Układ jezdny
Porównując BMW E36 auto klasę wyżej . Perfekcyjny jak w każdym bmw, auto kocha zakręty i jedzie tam gdzie chcemy, wystarczy wyłaczyć ASC i można polatać bokiem
Komfort
5,0
Widoczność
Drobne osoby mogą mieć problem z widocznością w tylnej szybie ponieważ okno jest dość wysoko obsadzone ale z drugiej strony to nie problem jeśli w aucie jest Parktronik
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, intuicyjne położenie przycisków nawiązujące do poprzednich modeli BMW, odejście od kokpitu pochylonego do kierowcy - SZKODA
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatronik sprawuje się świetnie, ogrzewanie zaczyna późno grzać przez długie nagrzewanie 6 cylindrowych silników
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu jak najbardziej wystarcza, z tyłu też jak na ta klasę
5,0
Wyciszenie
przy 120 km/h dopiero zaczynamy lekko słyszeć powiew wiatru
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy skrzyni automatycznej z tym silnikiem autu brakuje trochę wigoru, przy tej masie auta silniki 2,2 (170koni) i 2,5 (170koni) palą mniej niż prosta poczciwa dwulitrówka. Miałem wcześniej E36 w automacie z dwulitrowym silnikiem i potrafiłem zejść do 10 litrów gazu na trasie przy 140 km/h. W tym modelu polecam zakup mocniejszych wersji od 170 koni w zwyż. Pozdrawiam
4,0
Stosunek jakość/cena
auto używane 4 cylindrowe można kupić już za grosze, koneser-miłośnik BMW bedzię szukał czegoś w 6-cylindrach a tu juz ceny rosną dwu-trzykrotnie
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zużywające się tuleje, sworznie przedniego zawieszenia
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie miałem
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 320i 150KM 110kW
[l/100km]