Autko sprowadzone z Niemiec od 1 właściciela.Widać że zadbane ale jeździł nim starszy człowiek jak widziałem w BRIEF-ie.Autko z 2 litrowym silnikiem 150 KM.Rocznik 2000.Karoseria z lewej strony lekko wgięta ale mi nie przeszkadza.Mam 27 lat i nie kręcą mnie żadne przeróbki.Do autka komplet opon zimowych.Ale powiem tak że też podczas oględzin auta nie wszystko zauważyłem.Auto kosztowało mnie razem ze wszystkim tzn badania,rejestracja,opłaty 15000 zł.Po tym od razu mechanik filtry,oleje,świece,klima,do tego 4 tuleje z tyłu na sankach,końcówka drążka,klocki przód i koszt 1000 zł.Po paru miesiącach zauważyłem ubytek w układzie chłodzenia.okazało się pęknięta chłodnica koszt 400 zł + 2 gumowe rury za przepływką koszt 120 zł.Super jedziemy dalej śmigałem śmigałem dość sporo.Wymieniłem olej w moście dla bezpieczeństwa.Wczoraj podczas wyjazdu z pracy padła pompa wspomagania ukręcił się wałek napędzający i pompa do wyrzutki.Siedziała chyba LUK a to kosztuje 1600 zł i też posiadają wadę fabryczną w postaci tegoż wałka jakiś delikatny jest.Pompa wstawiona zamiennik MAX GEAR za 520 zł do tego doszły przewody hamulcowe tył bo przerdzewiałe były.Do tego robocizna i płyn do wspomagania i 896 zł poszło.Spalanie nawet ciekawe trasa Bielsk Podlaski - Białystok prędkość 80 km/h na komputerze spalanie 7,4 l.Miasto jak śmigam do pracy na kompie pokazuje 9,8 l ale komputer ponoć zaniża o 0,5 l. Tylni napęd super nie to co przedni ale bez ASR leżymy i robimy pod siebie na śliskiej nawierzchni.Dla kawalera bez żony i dziecka śmiało polecam.Ceny części przystępne ale jeśli założę rodzinę sprzedam to auto i kupie coś tańszego w utrzymaniu.
Wrażenia
4,0
Silnik
Prócz kilku usterek jest ok ale mogło być lepiej.Części eksploatacyjne typu oleje filtry to wiadomo. Świece bardzo ważna rzecz.Po zakupie od razu trzeba to co potrzebne wymienić
5,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą dobrze bez zbędnego oporu no chyba że mróz to co innego. Wymieniłem w niej olej i zobaczymy choć niektórzy twierdzą że nie ma potrzeby ale ja wiem swoje.
5,0
Układ jezdny
Nierówności wybiera doskonale komfort jest.Drążki wymienione jest ok.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność super duże szyby wszystko jest w porządku.
4,0
Ergonomia
Nie jest to maluch hehe tu 6 garów i troche PB schrupie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Chwila moment i mamy cieplutko w aucie i wszystkie szyby i lusterka odmrożone zimą.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu dużo miejsca podłokietnik wygodne siedzenia. z tyłu troszkę gorzej mało miejsca jeśli ktoś jest przy kości a ponieważ ja mam długie nogi i jestem wysoki to odsuwam fotel i dla niektórych to już stanowi problem.
5,0
Wyciszenie
Super.Silnika w ogóle nie słychać czasem mam wrażenie że zgasł.i ten dźwięk podczas przyspieszenie z podwójnego wydechu dla uszu bajka.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
D.py nie urywa ale to BMW a nie Polonez.Jest kilka usterek ale da się żyć. Części na poziomie nawet nowych aut.Czasem trochę za drogie ale to BAWARKA
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Żarówki mijania palą się na potęgę.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pompa wspomagania padła. Oryginał 1600 zł z LUK-a. Wstawiono zamiennik za 530 do MAX GEAR
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 320i 150KM 110kW
[l/100km]