Przeniesienie napędu
: doskonała fura dla rozsądnego kierowcy w młodym wieku
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
: wymiana wahaczy i spokój na 120000 km
5,0
Całokształt
jest po prostu tak jak przystało na bmw środek bajka siedzenia kubełkowe w półskurze pełna elektryka,szyber i klimatronik do tego pasek przez deske w kolorze niklu Zewnątrz lala w przepięknym kolorze jasny granat metalik do tego xenony (model po lifcie) koła 17\' szprycha z rantem efekt niesamowity silnik 150kucy w zestawieniu z tylnym napędem stanowi frajde z jazdy;)) Bawią mnie opnie osob źle wypowiadających sie o BMW
Wrażenia
5,0
Silnik
rzedowa 6 gra i buczy tak jak powinno być w BMW tolko nie ranić go gazem to nie wiąze sie z celem!! wymiana oleju co 25.tys km do tego łańcuch rozrządu. polecam tą jednostke
5,0
Skrzynia biegów
bez zarzutów
5,0
Układ jezdny
mam szperke;))
Komfort
4,0
Widoczność
to sportowe auto
5,0
Ergonomia
bez zastrzeżeń
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
musze wymienić termostat -w zimie porażka
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
trochę ciasno z tyłu ale to nie rodzinne auto
5,0
Wyciszenie
coś tam słychać <160km/h
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
co do spalania to rewelacja jak na te osiągi dzięki 2xvanos (zmienne fazy rozrządu) do poprzednich modeli jest o niebo lepiej W trasie przy średniej prędkości 110km/h wynosi 7.5l miasto 9.0l przy normalnej jeździe
4,0
Stosunek jakość/cena
myślę ze cena jest odpowiednia do jakości jeśli chodzi o tą klase auta Gdyby nie te wahacze (odnośnie jakości) bylo by 5
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wahacze
łącznik stabilizatora
to zrozumiałe na polskich wertepach
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 320i 150KM 110kW
[l/100km]