Karoseria
: Minus za pojawiającą się rdzę na przednich błotnikach
4,0
Całokształt
Szkoda, że nie mogę zmienić w dodatkowych informacja rodzaju skrzyni biegów. Wersja z dużą nawigacją, super automat, zajefajny tempomat.
Minus za pojawiającą się rdzę na przednich błotnikach
Wrażenia
4,0
Silnik
2.0 jest całkiem OK.
5,0
Skrzynia biegów
Automat jest cool!
4,0
Układ jezdny
Zadbałem zaraz po kupnie o całość zawieszenia i czerpię teraz przyjemność z jazdy
Komfort
4,0
Widoczność
Normalna bez większych mankamentów
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką, żadnego działania w ciemno. Bez zbędnych fajerwerków. Klasyka
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Sprawna klima to podstawa. Ogrzewanie efektywne. Rewelacyjne odmrażanie przedniej szyby!
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca pełna wygoda (full opcja ustawień i dodatkowych wygód). Owszem z tyłu szału nie ma.
4,0
Wyciszenie
nie wymagam zbyt wiele od czternastoletniego auta.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Po założeniu LPG i doinwestowania w zawieszenie, układ wydechowy koszty są dla normalnego użytkownika.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jeśli kupisz nie od handlarza zadbany egzemplarz i sam będziesz dbał, to nic lepiej nie ma co szukać.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jedyna usterka to upalona cewka. Kupiłem używkę za 30 PLN i śmigam dalej.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
żadnych poważnych usterek
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 318i 143KM 105kW
[l/100km]