Układ elektryczny
: Auto naszpikowane jest rozmaitymi czujnikami które ze względu na wiek moga dawać o sobie znać
Zawieszenie
: Bardzo drogie i przeciętnie trwałe
Silnik
: wycieki wycieki i jeszcze raz wycieki
4,0
Całokształt
Posiadałem ten model przez 2 lata , w tym czasie założyłem nową instalację gazową i przejechałem około 20 tys km. Byłem oczarowany tym samochodem. Genialne wręcz prowadzenie, świetna stylistyka , zarówno wnętrza jak i nadwozia. Nadal uważam że to świetne auto jednak drugi raz nie wybrałbym auta z tym silnikiem. Żałuję że nei kupiłem jednostki 6 cylindrowej
Wrażenia
3,0
Silnik
Chyba najbardziej mieszane uczucia w tym samochodzie budzi silnik . Z jednej strony bardzo kulturalnie i miękko pracująca jednostka , charakteryzująca się więcej niż przyzwoitym spalaniem. Jego dynamika jest troszkę niższa niż się spodziewałem, ale w zupełności wystarcza. Niestety silnik ma szereg wad po pierwsze jest to bardzo nowoczesna jednostka charakteryzująca się sporym skomplikowaniem. póki nic się nie dzieje jest więcej niż ok. ale koszta jego naprawy nie są zachęcające. Kolejna rzecz wszechobecne wycieki. Chyba największa wada tego silnika to jednak wadliwy napęd rozrządu, drogi w naprawie i niezbyt trwały. W dodatku silnik charakteryzuje się bardzo brzydkim cykającym dzwiękiem na wolnych obrotach. Jeśli chodzi o współprace z instalacją gazową to ja powazniejszych problemów nie miałem , jednak różnica pomiędzy lpg a benzyną była wyczuwalna
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów pracuje znakomicie , lekki opór daje kierowcy pewnośc tego że wrzucił lub zredukował bieg. Żadne haczenia nie miały miejsca. Jak dla mnie wzorowa praca
5,0
Układ jezdny
Auto prowadzi się jak po sznurku, pokonywanie zakrętów to ogromna frajda. Pomimo tego że zawieszenie zestrojone jest raczej twardo to jest też sprężyste i nie powoduje zmęczenia przy dłuższej jeździe
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność poprawna, nie ma żadnych elementów które przeszkadzają lub ją utrudniają
5,0
Ergonomia
Wszystko przejrzyste, czytelne i pod ręką
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Auto bardzo szybko się nagrzewa, sprawność klimatyzacji również bez zarzutów. W moim samochodzie juz kilka miesięcy po odgrzybieniu i wymianie filtra klimatyzacja znów śmierdziała. prawdopodobnie był to temat wymagający bliższemu przyjrzeniu się , ale zajmie sie tym juz nowy właściciel
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
BMW jest ciasne. Wnętrze w przyjemny sposób otula kierowcę, jednocześnie nie dając uczucia ciasnoty, ale z tyłu jest już bardzo słabo z miejscem.
5,0
Wyciszenie
jest bardzo dobrze , nie ma się do czego przyczepić
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie jak na tą pojemnośc silnika bardzo przyzwoite , ceny części zamiennych wysokie
4,0
Stosunek jakość/cena
Auto jest drogie w zakupie i w utrzymaniu ale w obyciu daje poczucie obcowania z produktem wysokiej jakości. Kosztuje dużo ale cena jest uzasadniona jakością
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Od czasu do czasu pojawiały sie jakieś małe bzdury , ale generalnie nie jest jakoś szczególnie uciążliwoe uciążliwie
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
U mnie na szczęście nic poważnego sie nie pojawiło , ale rozrząd w tym silniku to tykająca bomba
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 318i 143KM 105kW
[l/100km]