W porównaniu do starszych bemek e46 to sypiące się pozajeżdżane trupy. Przewaliłem już 3 sztuki e46 i w każdej to samo. Wadliwe tyle zawieszenie , sypiące się tylne przekładnie.Cały czas coś trzeba robić.
W mojej byłej e39 i e36 prawie nic nie robiłem w skali roku. Przy e46 co chwila coś w skali miesiąca. Jedyny plus to wygląd tego pojazdu.
Wrażenia
2,0
Silnik
Przez 3 lata wymienione 2 x wszystkie cewki , alternator , pompa wspomagania , przepływka , czujniki położenia wału , poduszki silnika , uszczelka pokrywy zaworów, wtryskiwacze ...
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia bez zarzutów. Jedynie zmienione poduszki skrzyni , ale to boli wszystkie starsze Bmw
4,0
Układ jezdny
Bardzo fajnie się prowadzi e46 , bardzo podobnie jak w e39
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
To ile trzeba wsadzić w e46 przechodzi ludzkie pojęcie. Jak już miał bym znowu kupić e46 to pierwsze sztuki z 1997 z silnikiem 2.0 takim jak w e36 i po sprawie.
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 318i 143KM 105kW
[l/100km]