Zawieszenie
: Co trzeba przyznac zawieszenie bardzo przyjemnie wybiera nierownosci, nie za sztywno nie za miekko, dobrze trzyma sie drogi
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: Tragedia niepolecam auta z tym silnikiem
2,0
Całokształt
Nie polecam E46 szczegolnie z silnikiem m43b19. Czesci sa dosyc drogie jak na tak stare auto. Mimo iz mialem auto z pewego zrodla i z oryginalnym przebiegiem co chwile cos sie w nim sypalo. W silnikach w okolicy 250-300tys zazwyczaj padaja panewki tak tez bylo u mnie. Spalanie i osiagi tego silnika sa bardzo kiepskie miasto 12l, trasa 8,5l przy normalnej jezdzie. Generalnie silnik jest za slaby do tej budy. Nie polecam.
Wrażenia
1,0
Silnik
Tragedia. Pali jak r6 a nie jedzie. Po za tym olej leje sie z kazdego mozliwego miejsca po mimo wymiany na oryginalne uszczelniacze. Dosyc czesta przypadlosc to padajace panewki.
4,0
Skrzynia biegów
Tu ok.
2,0
Układ jezdny
Dosyc szybko wyrabiaja sie przeguby wewnetrzne co powoduje luzy i stuki przy ruszaniu.
2,0
Karoseria
Auto ma bardzo ladna linie i ponadczasowy wyglad ale niestety blacharka jest bardzo slaba auto praktycznie rdzewieje cale.
Komfort
4,0
Widoczność
Ok
4,0
Ergonomia
Ok
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ok
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W miare ok.
5,0
Wyciszenie
Wyciszenie jest bdb
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Koszty jak na auto tej klasy i 1998 roku sa bardzo duze. Np. Termostat to koszt ok 150zl.
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Co chwile cos. A to elektryka, a to jakis czujnik, tuleja, termostat, wycieki oleju mimo nowych uszczelniaczy.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Silnik tragedia 250tys i padaja panewki
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 318i 118KM 87kW
[l/100km]