Silnik 1.9 118km idealny do gazu i do duzych przebiegów. Brak turbiny i innych rzeczy które w obecnych czasach lubią się psuć w autach. Do 190km/h bez problemu ciągnie.
4,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą z lekkim oporem. Trzeba się do tego przyzwyczaić.
5,0
Układ jezdny
Mam standartowe zawieszenie i jest dobrze. Ładnie trzyma na zakrętach i tłumi nierówności. Jeździłem trójką z zawieszeniem m-pakiet i był bym się nie zamienił. Za twardo jak na nasze płaskie drogi.
Komfort
4,0
Widoczność
OK nie ma problemu.
4,0
Ergonomia
Dobrze choć za duży minus uważam brak uchwytu na kubki w stardardzie.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dobrze grzeje i chłodzi. Mam klimatronic.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak to w tej klasie. Z przodu OK. Z tyłu jeżeli fotel odsuniemy robi sie bardzo ciasno.
4,0
Wyciszenie
OK. Chociaż Najciszej nie jest. czytałem że trójki są robione na sportowo i z tego to wynika.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na gazie to bajka:-)
5,0
Stosunek jakość/cena
Ceny są już bardzo przystępne. Ale znaleźć zadbany egzemplarz ze świecą szukać.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W tym wieku auto 15 lat zaczyna wychodzić rdza przy nadkolach. i klapie bagażnika. Przypadłość tego modelu. Zawieszenie również szybko leci drążki itd.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 318i 118KM 87kW
[l/100km]