Silnik
: Poszła uszczelka pod obudowa filtra oleju - norma w tych autach.
3,0
Całokształt
Auto bez specjalnej rewelacji. Przejechałem nim ok. 15000km. Nie odbiega standardem od opla czy fiata w podobnej klasie poza mniejsza awaryjnością puki co nie popsuło się nic poważnego. Wygodny ze względu na automat w samym prowadzeniu przypomina mocno dawnego poloneza prowadzi się jak czołg przyklejony do asfaltu jest tylko bardziej dynamiczny. Ale taki już urok ciężkich szaben machine - wiedziałem o tym przed zakupem. Jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma, ale ostatecznie ujedzie w tłoku. Dość wygodny i dobrze wyciszony.
Wrażenia
4,0
Silnik
Bez rewelacji.
4,0
Skrzynia biegów
Dobry amerykański hydrauliczny automat.
4,0
Układ jezdny
Twardy.
Komfort
4,0
Widoczność
Ok.
5,0
Ergonomia
Bez bajerów tylko niezbędne rzeczy.
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Trafiłem model bez zainstalowanej klimatyzacji. Gorąco latem trzeba otwierać okna.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ciasno.
4,0
Wyciszenie
W miarę cicho.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Sporo pali jak na auto tej klasy.
3,0
Stosunek jakość/cena
Dość drogi serwis i części - powyżej kosztów dla innych marek. W przypadku nowego auta na pewno stosunek był by lepszy.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 318i 118KM 87kW
[l/100km]