Silnik na biegu jałowym pracuje cicho, przy wyższych obrotach już go słychać...
Czy jest elastyczny? trudno powiedzieć. Można jechać na 5`tym biegy 50 km/h bez szarpania ale żeby dojść potem do 150-droga przez mękę, bez redukcji nie polecam. Przyśpieszenie od 3200 obr/min. Z drugiej strony wiedziały gały co brały- 105 ps w benzynie-szału nie ma zadu nie urywa...
4,0
Skrzynia biegów
Dwójka czasami trochę haczy, włączanie wstecznego do przyzwyczajenia ogólnie nie jest źle.Poprzednio jeździłem Audi i biegi wchodziły jak w joysticku, tutaj biegi się czuje.
5,0
Układ jezdny
nic dodać nic ująć, przy 178000 km wymieniłem kompletne zawieszenie na Meyle HD .Jest trochę twardo ale ja tak lubie. W zakrętach nie masz wrazenia że wypadniesz z niego. Do tego jak to w BMW wspomaganie nie jest zbyt \"miękkie\" co wpływa na perfekcyjne prowadzenie. Za to na parkingu pod hipermarketem wątłej postury kobitka na wspomaganie może narzekać, łatwiej byłoby jej w Punto z elektrycznym wspomaganiem CITI.
Komfort
5,0
Widoczność
Nie jest to duże auto, dlatego z widocznością nie ma problemów.Regulacja wysokości fotela kierowcy, elektryczne lusterka, czujnik parkowanie z tyłu. Jeśli ktoś lubi siedzieć na \"podłodze\" proponuje montaż czujników z przodu.
5,0
Ergonomia
Zegary bardzo dobrze widoczne, czytelne, dobrze doświetlone, wszystkie przyciski funkcyjne w zasięgu ręki kierowcy.Ergonomia to jest to czym może się pochwalić BMW.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tutaj brak pochwał.Słaba wydajność wentylatora. Po wymianie filtra kabiny żadnej poprawy.W okresie letnim nie jest źle, klima robi swoje, ale przy dużej wilgotności powietrza gdyby nie klima,przy trzech osobach w środku, tylne szyby w drzwiach i tylna , ciągle zaparowana.Jak wiemy klima odparowuje szyby z doskonałym rezultatem w każdych warunkach.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
178 cm -przód może być , z tyłu kanapa wygodna ale miejsca na nogi jak na receptę.Jeśli kierowca sie wciągnie pod kierownicę do pasażer za nim nie będzie narzekał.Fotel kierowcy odsunięty na przed ostatni ząbek, z tyłu robi się naprawdę ciasno.
3,0
Wyciszenie
do 120km/h przywoicie , potem do 140 silnik daje znać o sobie, później znów muzyka dla ucha, od 170 głośno.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeśli pilnujemy ekonomizera, możemy zejść do naprawdę przyzwoitego wyniku.Średnie spalanie Pb98 bo na takiej jeżdzę to 8.0 litrów, bez mulenia , bez szarżowania, normalna jazda.50% miasto 50% trasa. brak LPG.