'Będziesz miał wydatki' hasło jak najbardziej aktualne zwłaszcza jeśli nie znasz mechanika, który ogarnia BMW a zwłaszcza silniki posiadające wszystkie 'nowoczesne' rozwiązania typu vanos, valvetronic etc. Sama jazda jest ok, komfort wiadomo jak w każdym samochodzie z logo bawarskiego producenta. Materiały wewnątrz porównywalne a może trochę lepiej niż w audi. Zawieszenie, elektryka, blacharka jak u mnie zero problemów. Ale. . Sam silnik n42 trudny do ogarnięcia przez większość mechaników. Bez specjalistycznych narzędzi typu blokady, dobry program do diagnostyki nie ma co podchodzić. BMW jak najbardziej ale tylko i wyłącznie z benzynowymi rzedowymi 'szóstkami'. Zaznaczyłem opcje, iż nie kupiłbym ponownie ale tyczy się to tego konkretnego silnika.
Wrażenia
2,0
Silnik
3,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 316 i 116KM 85kW
[l/100km]