Zawieszenie
: Myslalem ze na 19'' i run flatcie powypadaja mi plomby, jednak okazalo sie ze do uzytku codziennego jest znosnie. Co prawda nie jezdze autem po Polsce.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: tak jak pisalem wczesniej mocowanie na dyfrem.
4,0
Całokształt
Podsumowujac jest dobrze, bo nigdy nie moze byc tak dobrze zeby nie moglo byc lepiej. Za te pieniadze bioroc pod uwage jakosc, wrazenia z jazdy, wyglad i ekonomie, nie widze dla siebie alternatywy.
Wrażenia
4,0
Silnik
Nie mam zastrzezen. Jedyny mankament to ze trzeba pamietac o regulacji luzow zaworowych.
5,0
Skrzynia biegów
W manualu wszystko chodzi tak jak powinno. Wymiana oleju przy 180 000km jakby delikatnie poprawila prace.
4,0
Układ jezdny
Prowadzi sie znakomicie. Samochod bardzo przewidywalny, no chyba ze popada, wtedy nie wprawieni moga sie zdziwic. Jest DSC ale mi to bardziej przeszkadza niz pomaga
Komfort
4,0
Widoczność
Jest ok. Nic mi nie przeszkadza. Niektorzy skarza sie na slaba widocznosc do tylu. Nie wiem, nie ogladam sie, mam czujniki, jak sie zepsuja to dowiem sie o tym dopiero jak cos pogniote.
5,0
Ergonomia
W tej kwesti nie ma co sie rozpisywac. Ktos posiedzial przy tym jak to wszysko upchnac zeby klient byl zadowolony.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest tak jak byc powinno.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wypychany odcinek ledzwiowy robi robote. Przelecialem nim pol europy i nawet przez mysl mi nie przeszlo ze mogloby byc troche wygodniej. Co do miejsca z tylu to nie wiem, nie siedzialem za to z przodu nie mam zastrzezen.
3,0
Wyciszenie
Tutaj nie ma szalu ale trzeba pamietac ze to nie jest porzeracz kilometrow na autostradzie, gdzie to ma znaczenie. Zwykla trojka. W zwyklym e39 jest znacznie lepiej.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Manual, przebieg 200 000km, moc jak i cisnienie na garach takie jak kiedy wyjezdzal z fabryki. Co do spalania, trasa 1600km w 16h, 2 osoby pelny bagaznik spalanie mierzone bakiem 11l/100km- sporo nadrabilem na autobahnie:) Jak latam nim do pracy w korkach (robie 16 km w godzine), wtedy kotluje 17litrow. Dodam jeszcze ze wtedy jezdze z pasazerem, a we dwoch wazymy cwier tony. Pamietajcie o wymianie przeplywki, moja nie dawala znakow zuzycia a po wymianie na nowa spalanie poszlo srednio 2l w dol. Podsumowujac, spalanie wacha sie miedzy 10 a 20 litrow, reguluje sie je tym pedalem po prawej stronie:)
5,0
Stosunek jakość/cena
Dlugo myslalem nad tym co kupic. Zalezalo mi na mocy, napedzie, jakosci wykonczenia, rozsadnym spalaniu, malej awaryjnosci. Padlo na M3. Po roku uzytkowania moge ze spokojnym sumieniem powiedziec ze to byl strzal w 10tke.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Samochod ma swoje lata, jakies drobiazgi sie zdarzaja. Czujnik AUC, mechanizm skladania lusterka, regulacja fotela, glosnik, otwieranie klapy bagaznika, spryski lamp, wiecej grzechow nie pamietam. Wszystko da sie naprawic tanim kosztem. Lubie podlubac wiec dla mnie to nieistotna wada.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wiadomo, dla swietego spokoju sprrawdzic czy byla przeprowadzona akcja serwisowa na panewki dla aut przed 2004. No i mocowania nad dyfrem. Z tym trzeba sie liczyc jak sie kupuje M3 e46. Ja to wliczalem w koszta i okazalo sie ze slusznie.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.2 i 24V 343KM 252kW
[l/100km]