Silnik
: Charakterystyka od samego dołu. Ciągnie równo, nie ma żadnych szarpnięć ( jak to bywa np. w V-tecach).
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
: całe zawieszenie 4 tyś euro.
Inne
: climatronic - wymiana. Drogi gips..
Układ elektryczny
: było troche problemów kosztownych.
5,0
Całokształt
Podsumowując - autko godne polecenia jeżeli jest kupowane z pewnego źródła i było dbane. Częsty serwis pomaga wykluczać usterki. Jeżeli chodzi o samą jazdę to poezja (podobnie jak w poprzednim e36 m3). Autko może być spokojne, ale jeżeli tylko wciśniemy gaz do końca pokazuje nam się prawdziwe oblicze tego auta. Występują drobne usterki, ale to ze względu na to że auto nie jest nowe, a nic nie jest doskonałe. No i jeszcze hamulce.. Bez pasów bardzo łatwo się znaleźć na przedniej szybie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Nie ma się do czego doczepić. Idzie od samego dołu.
5,0
Skrzynia biegów
Nawet troche za elastyczna. Na 6 biegu możemy jechać 80, jak i 280... No ale można ładne spalanie nie śpiesząc się wykręcić.
5,0
Układ jezdny
Tutaj nie jedno autko współczesne segmentu F wysiada. W M3 czuć całe autko na zakrętach. Jest ono w 100% przewidywalne. Tylko naprawy zawieszenia piekielnie drogie..
Komfort
4,0
Widoczność
do tyłu nie najlepiej ale.. Ujdzie.
5,0
Ergonomia
wszystko pod ręką. Do tego obsługa intuicyjna.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
nie wiem co to parowanie szyb. Klimatyzacja bardzo szybko chłodzi.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy i pasażera obok - świetnie. Narzekać mogą Ci z tyłu, ale rzadko ktoś tam siada.
4,0
Wyciszenie
Dobrze jest wyciszony. Lepiej nie może być bo by mojej 6-steczki rzędowej nie było słychać :)
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa - jak na tą moc myślę że jest ok. Ale żeby na co dzień nim jeździć to trzeba by było mieć naprawdę dobry interes.
Ceny napraw kosmiczne (tylko i wyłącznie w ASO).
4,0
Stosunek jakość/cena
Cena bardzo wysoka, ale za to otrzymujemy naprawdę kawał solidnego sportowego auta.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
mam auto prawie od nowości (w 2003 do polski sprowadzony) no i w perspektywie tych kilku lat musze ocenić że jest dobrze, ale nie rewelacyjnie. Lubią się psuć siłowniki od podnoszenia szyb (drobiazg), i z climatronickiem były problemy.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
DO ASO jeżdżę już od 7 lat. Regularnie co pół roku. Eliminują wszystkie usterki w fazie początkowej. Niestety ceny są naprawdę kosmiczne. Jedno co mnie cieszy to że z silnikiem nie było żadnych problemów. Regularnie wymiana oleju, filtry i jak narazie ok. Tylko że ja jestem pasjonatom M3, a nie katem (jak większość).
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.2 i 24V 343KM 252kW
[l/100km]