Silnik
: Swietnie sie zbiera, jest ne zawodny, spalanie do zniesienia jak sie jezdzi oszczednie i przepiekny metaliczny dzwiek!
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: Potluczenie szyby w kabriolecie jest mozliwe przy trzasnieciu dzwiami wiec uwaga!
Przeniesienie napędu
: Raz sie półoś naderwała
Inne
: Z powodu rozwinietego wydechu, nie ma miejsca na zapasowke wiec kapec potrafi byc bardzo uciążliwy!
5,0
Całokształt
Wrażenia z jazdy nie do zapomnienia. Szczególnie latem! Mało kto sie za nim nie obejrzy. Idealny przykład niemieckiej jakości i doskonałości inżynierskiej!
Wrażenia
5,0
Silnik
Niesamowite auto!!! Zdjąłem Ogranicznik prędkości i śmiało BMW 310kmh idzie. Nie polecam zdejmowanie ogranicznika obrotów gdyż zrobiłem tak w moim M3 E36 i 2 razy ukręciłem wał napędowy. Jest niesamowicie elastyczny! W mieście wrzucam 3 bieg i jadę jak automatem!!!
5,0
Skrzynia biegów
Mam zwykła skrzynie manualną z short-shiftem i jak najbardziej polecam taki układ. SMG szarpie i zostaje w tyle w porównaniu z moim układem! [Wiem bo przyjaciel ma taką]. Short-shift bardzo pomaga podczas extremalnej jazdy.
5,0
Układ jezdny
Auto można tak wyczuc ze mozemy spalic kpl opon na miejscu lub mozna ruszyc z delikatnym piskiem a potem wielkim kompnieciem po wrzuceniu dwojki. Co prawda moje auto mialo delikatnie pukajacy most jak je kupilem ale szybko to naprawilem, zakladajac most o przebiegu 30 000km.
Komfort
3,0
Widoczność
. Mozna sie przyczepic do malych luserek i nie wielkiej tylnej szyyby w szmacianym dachu lecz zalozenie hardtopa to rozwiazuje. Zaglowki z tylu z palakami przeciw dachowaniu tez potrafia ograniczyc widok.
4,0
Ergonomia
Wiadomo ze nie jest to auto rodzinne lecz w porównaniu z innymi autami w tej klacie [np MERCEDES CLK CABRIO], BMW wypada naprawde dobrze. Szczegolnie do gustu przypadło mi rozwiazanie w bagazniku. Pojemnik na zlozony dach mozna jakby \"splaszczyc\", gdy jest on zamkniety, transformujac bagaznik na taki sam rozmiar jak w coupe. Jeszcze nie znalazlem takiego ciekawego rozwiazania w innym aucie.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja szgólnie dobra XD
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na takie auto jest doskonale! Z przodu siedzi się nisko i w miarę wygodnie, a z tyłu zmieści się normalna, dorosła osoba co jest rzadkością. Jechałem tym autem kiedys z Gdańska do Gniezna z kompletem pasażerów. Nie ukrywam że E65 to to nie jest ale nikt nie musiał wychodzic co 100km abu=y sie \"wyprostowac\". Prawdopodobnie dla tego bo trasa zajęłą stanowczo krócej niż by zazwyczaj zajęła ;)
3,0
Wyciszenie
Jest to cabrio wiec wiadomo ze switnie nie bedzie ale hardtop pomaga.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ceny częsci kosmiczne ale wiadomo że maluch to to nie jest. Spalanie tez tragiczne ale jak jedziemy spokojnie to az sie mozna zdziwic jak nisko mozna spasc. Przy spokojnej jezdzie smialo mozna spasc na poziom 12L/100km. Raz przy BARDZO spokojnej jezdzie udalo mi sie zejsc na 9,8L/100km. Ale top byly eksperymenty. Zazwyczaj komputer wykazuje mi wynik 24-28 a nawet 30 litrow... Ale na tym chyba polega takie auto.
4,0
Stosunek jakość/cena
Co prawda w stosunku ceny do rocznika nie dostajemy najlepszej oferty ale w zamian dostajemy nie zapomniane wspomnienia i jesli ktos potrafi sie takim autem posługiwać, mało kto go wyprzedzi.[Mnie jeszcze nikt nie dal rady].
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W aucie sie nic nie psuje z elektroniki itp... jEDYNY DROBNIEJSZY WYDATEK JAKI MIALEM TO BOCZNA SZYBA PASAZERA[uwaga przy zmykaniu drzwi przy otwartym dachu!!!]
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Auto sie nie psuje jesli o nie dbamy. Broń boże nie można katowac na zimno bo wtedy nawet po 30000km potrafi pęknąć blok! Wydalem na auto fortune z rozbieraniem bloku itp z powodu pukania! wydalem tysiace, a okazalo sie ze to byly krzywki olejowe ktore by kosztowaly jakies 600-800zl w naprawie!
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.2 i 24V 343KM 252kW
[l/100km]