Karoseria
: Do pozytywów to prosta konstrukcja o która coraz ciężej , niezawodność ( wsiadam i wiem że dojadę) piękna sylwetka , połączenie komfortu ze sporym bagażnikiem i miejscem la 4-5 osób ze sportową sylwetką i sportowym zacięciu.Kolejny pozytyw to odgłos rzędowej szóstki i napęd na tył.Auto ma 14 lat , miało malowane lewe dzwi w niemczech pare lat temu i tylki tu zaczęło coś wychodzić na rantach , wielkości paznokcia.Silnik 2.0 150KM przebieg 213000 KM wydaje się rzeczywisty , jeździ na pełnym syntetyku i nic nie pobiera.Moc jest wystarczająca do normalnej jazdy , ale czasami jej brakuje.Na gazie chodzi bez zastrzeżeń , spalanie do 13 litrów LPG w Warszawie. Naprawy jakie przeprowadzałem (sam) to: czujnik położenia wałka rozrządu (FEBI 80 zł) , wahacz Meile 380 , drązki kierownicze Meile 305 komplet .Czujnik cofania 60 zł. Czasami zdarza się że zapali mi się kontrolka ABS , DSC i Hamulec Ręczny zaraz po odpaleniu , ale pózniej gaśnie (czujnik abs do wymiany). Czasami podczas jazdy po nierównościach wyskakuje kontrolka od poziomu oleju (żółta-oznacza żeby sprawdzić poziom oleju przy najbliższym tankowaniu) , ale po ponownym odpaleniu jej nie ma.Poważnych awarii brak. Trochę rzuca w koleinach ale to przez opony 225/45/17 , na 15" jest OK. Jestem ogólnie zadowolony , mam zadbane auto , a jeśli miał bym kupić jeszcze raz , to z mocniejszym silnikiem i również LPG , silnik 2.0 150 KM ma około 10 sekund do 100 km/h i w zupełności wystarcza do normalnej jazdy.Warto kupić jeśli trafi się zadbany egzemplarz.