Ogolnie samochod moze sie podobac, ma swietna sylwetke ostatni face lifting dopelnil calosci. Doskonale sie prowadzi. Mozna nim smialo podrozowac, a z drugiej strony w niedzielne popoludnie "polatac na zakretach". Jest bardzo uzytkowy jak na autko sportowe, dosc spory bagaznik oraz uzyteczne tylne siedzenia robia z niego swietny samochod na codzien. Z tym silnikiem (mialem kilka motocykli na tysiacu zakonczylem na razie swoja przygode troszke poobijany)w porownaniu do moto rakieta to nie jest ale daje duzo frajdy za przyzwoite pieniadze.
Wrażenia
4,0
Silnik
Jak na 4 cylindrowy silnik nie jest zle, raczej wysoko obrotowy, nie ma czego szukac ponizej 2000 obrotow, dlatego czesto zagladam na czerwone pole obrotomierza :), mily ledwo slyszalny pomruk.
4,0
Skrzynia biegów
Dosc ciezko pracuje dzwignia zmiany biegow w porownaniu do A6 lub A4 domena manualnych skrzyn Audi, ktore mialem poprzednio, ale poza tym nie mozna narzekac, biegi wchodza pewnie i bez wiekszych problemow. "sportowo" ;)
5,0
Układ jezdny
Swietne trzymanie sie na zakretach, bardzo szybko reagujacy ster ( porownanie A6, A4 to inna bajka) dosc stabilnie przy wiekszych predkosciach 160-180 km/h ( moja predkosc przelotowa), bardzo dobre hamulce, ogolnie uklad jezdny rewelacja...dodam tylko ze na dobrych angielskich drogach, na polskich dziurach o komfort bylo trudno i w A6.
Komfort
5,0
Widoczność
Ok, parkowanie dodatkowo ulatwia seryjny parkotronic. Poza tym duze lusterka wsteczne. Nie mozna narzekac.
5,0
Ergonomia
Doskonale, wszystko pod reka i swietnie opakowane. Stara dobra szkola projektowania wnetrza BMW w ostatnim wydaniu przed era "dwoch daszkow I drive". Nowy model 3 Coupe E90 to juz tragedia i kompletny bezsmak( z doswiadczenia) podobny do 5 E60 . natomiast E 39 to juz miniona epoka. Kanty i plaszczyzny jak w duzym Fiacie. Any way wizualnie najblizej E46 do wnetrza Audi plus wiecej charakteru. calosci dopelnia skorzane wnetrze. Ostatni "Mohikanin" :)
Po nim wracam do Audi
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzeje chlodzi. Automatyczna klimatyzacja niestety nie dwustrefowa.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy i pasazera bardzo dobrze, jest sporo miejsca i nie ma sytuacji "stykania sie lokaciami" nawet jak z przodu siedzi dwoch nie malych blokeow. Z tylu nie jest zle ale to nie limo a dosc eleganckie sportowe coupe. Bagaznik jest stosunkowo spory 410l.
5,0
Wyciszenie
Wewnatrz jest cicho, silnika praktycznie nie slychac, przy 160 zaczyna byc dopiero slyszalny szum wiatru, mile zaskoczenie, co inzynierowie BMW potrafia zrobic z tak "malym" samochodem. Jedynym minusem jest slyszalny szum opon ale pewnie przyczyna sa 17" felgi i dosc szerokie sportowe opony.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
komputer pokazuje srednio 35.5- 36 mil na galon co jest swietnym wynikiem, spala wiec mniej niz nie jeden diesel a cena benzyny jest nizsza od diesla :) przynajmniej w anglii. So far so good...
4,0
Stosunek jakość/cena
Dosc dobre value, za przyzwoite pieniadze w miare sportowe autko plus ekstra rzad tylnych siedzen.