Auto drogie w utrzymaniu nawet jak się nie psuje a miało być tanio bo bardzo popularne i dużo części. Auto serwisuje w Tarnowskim renomowanym zakładzie specjalizującym się w BMW także w lepszym miejscu naprawiać nie można zapewne jest drożej niż u przeciętnego mechanika ale zawsze dostaje szczegółową rozpiskę napraw wraz z gwarancją. Mimo takiej opieki auto pochłania dużo pieniędzy podam przykład. Przed wyjazdem do Albanii podjeżdzam do wspomnianego zakładu, uprzedzam gdzie jadę i nie chcę mieć przygód z autem. Zaznaczam auto było normalnie użytkowane 3 razy w tygodniu i nie było z nim problemów natomiast mechanik po przeglądzie auta okazało się że koszt części do wymiany + robocizna to 6 tys. (!!) było szkoda ale cóż oby się w trasie nie zepsuł - leciał pełnym piecem z krótkimi przerwami przez 21h w czerwcu i nie było z nim problemów łącznie na wakacjach zrobiłem nim około 3,5 tys. km wracam odstawiam auto na wioskę do taty który sporadycznie nim jeździ dzwoni po 2 tyg i mówi że nie może go odpalić ... laweta, mechanik - kolejny rachunek na 3,5 tys zł... Po 4 latach do auta za 7 tys. dołożyłem do niego 3 krotność kwoty zakupu.
Mało pali, dobrze się go prowadzi, spokojnie rozpędza się ponad 200, wygodne i dobrze wyciszone ale przez awaryjność na pewno bym go ponownie nie kupił, podobno moja wina bo kupiłem diesla także mógłbym kupić ale tylko benzynę.
Wrażenia
3,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 320 td 150KM 110kW
[l/100km]