Auto o dobrym prowadzeniu, dość dużym wnętrzu (normalnie jak coupe, sedan lecz kosztem bagażnika)
Dobre hamulce 300mm.
Wrażenia
4,0
Silnik
jak na diesla całkiem ok. zdecydowanie lepiej niż pompowtrysk 1.9 od VW
3,0
Skrzynia biegów
luzy na drążku - częsta przypadłość naprawa około 800zł Wyrabiają się szybko przeguby i gniazdo. Lepsza jest skrzynia manual 6biegów.
4,0
Układ jezdny
Bardzo dobre prowadzenie, super balans auta, dobre przyśpieszenie. Zawieszenie seria a jeździ naprawdę ok. Duże felgi są nieporozumieniem w tym aucie - 17" max i ewentualnie M-pack. 18" nie jest na nasze drogi - auto skacze, dużo pali i traci sporo osiągów - jest zbyt słabe na taką felgę..
Wielkim plusem jest RWD - brak porównania z A3 czy jakimś golfem...
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Wnętrze kopia coupe e46 ma parę niedociągnięć. Siedzenia sportowe trzymają dobrze o ile waży sie ponad 80kg (są dość szerokie..)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Radio bussines cd (tragiczne głośniki - polecam wymianę na jakiś JBL, INfinity - znacznie lepiej a koszt koło 600-800zł)
Wyciszenie ogólnie ok.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali dość mało przeglądy w praktyce co 12-13tys km. Naprawy kosztowne - szczególnie w salonie. Mało mechaników posiadających pełnego kompa BMW a bez tego mało się naprawi...
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Podświetlenie rejestracji się podpaliło, czujnik domykania szyb, ostatnio zapaliły się poduszki.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wahacze, drążki skrętne, stabilizatorów, odma, wtryski, tuleje wahaczy, mechanizm drążka zmiany biegów szybko łapie luz (skrzynia 5 biegów). Generalnie przednie zawieszenie jest bardzo mało wytrzymałe. Zatarte tłoczki hamulców z tyłu. Poduszki pod silnikiem lewa strona 2x. Gumowe sprzęgło między skrzynią a wałem. Jest tego troszkę a części dość drogie. Auto eksploatowane dynamicznie.
On
- zużycie paliwa dla silnika 320 td 150KM 110kW
[l/100km]