Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 3 E46 Compact

rozczarowany właściclel BMW, 18 lat temu
Silnik 318 ti 143KM 105kW
Rok produkcji 2003
Przebieg: 63 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
BMW Seria 3 E46 Compact 318 ti 143KM 105kW 2002-2006 - Oceń swoje auto
3,31
21% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
3,0
Całokształt
BMW jak sama nazwa wskazuje to skrót od BĘDIESZ MIAŁ WYDATEK. Jest to zdecydowanie przereklamowane auto i przeznaczone dla osób o grubym portwelu. Więcej nie popełnie tego błędu i następnym moim autem będzie japończyk tak jak przed BMW.
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik tego auta to totalna kupa, na samym początku posypały się panewki, jedna po drugiej. Auto było na gwarancji, ale salon zerwał umowe z serwisantem i nikt nie chciał zrobić tego w ramach gwarnacjii. Trzeba było zapłacić z własnej kieszeni.
4,0
Skrzynia biegów
Posiadam automatyczną skrzynię, jest sprawna i niemam do niej zastrzeżeń.
4,0
Układ jezdny
Chyba jak to w każdym BMW, zawieszenie jest bardzo dobre. Auto bardzo dobrze trzyma się drogi i elegancko pochłania nasze nierówności na drogach.
Komfort
3,0
Widoczność
Widoczność jest niestety marna i do przodu i do tyłu, przydatny jest parktronic. (compact)
3,0
Ergonomia
Wszystkie przyciski są w zasiągu wzroku i ręki, jedynie nie mogę przyzwyczaić się do przycisków regulujących szyby które są umieszczone zaraz obok skrzyni biegów. Zapomniałem wspomnieć o kole zapasowym umieszczonym pod podwoziem, ciężko się do niego dostać a pozatym narażone jest na czynnii atmosferyczne i po 3 latach jest zardzewiałe, a opona sparciała. SUPER POMYSŁ
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima i nawiew działa ok, jedyny mankament to dość głośna praca wentylatora.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu miejsca nie brakuje, jest wygodnie a fotele regulowne są w kilku płaszczyznach. Natomiast z wchodzeniem do tyłu jest spory problem, przedni fotel za mało przesówa się do przodu.
4,0
Wyciszenie
Generalnie jest do zniesienia, denerwujący może być dość głośny silnik zaraz po odpaleniu, ale po chwili jest już znacznie lepiej. Pozatym powyżej 130 km/h też robi się głośnawo.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ja bym tego auta nie nazwał ekonomicznym, pali ok 10-11 litrów w mieście co na silnik 1.8 wydaje mi się o wiele za dużo. Napewno większe spalanie powoduje automatyczna skrzyna biegów, ale bez przesady. Ceny serwisu w BMW wszyscy znają, na szczęście są inni mechanicy i sporo zamienników, więc da się wytrzymać.
3,0
Stosunek jakość/cena
Auto było kupione w salonie w Warszawie, z niewielkim upustem więc cena wydawała się atrkcyjna jak za BMW. Niestety nie otrzymałem tego na co liczyłem. Napewno nie warte tych pieniędzy.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Niema drobnych usterek, wszystko to raczej duży kaliber.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Tak jak już pisałem wcześniej, panewki w silniku 4 sztuki, jakieś czujniki na wale, które uległy uszkodzeniu i uniemożliwiały jazde autem. Problemy za katalizatorem.
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
BMW Seria 3 E46 Compact