Zawieszenie
: WACHACZE PRZÓD - SĄ ALUMINIWE I TRZEBA WYMIENIAĆ W CAŁOŚCI
4,0
Całokształt
BARDZO CIEKAWE AUTKO KTÓRE JEST BARDZO DYNAMICZNE, ODRÓŻNIAJĄCE SIĘ NA DRODZE, BARDZO WYGODNE I PRZY SWOJEJ MOCY PALI NIE ZA DUŻO
Wrażenia
5,0
Silnik
SILNIK JEST JEDNYM Z MOCNIEJSZYCH STRON TEGO AUTA, BARDZO DYNAMICZNY I PRZY SWOJEJ MOCY MA PRZYZWOITE SPALANIE
5,0
Skrzynia biegów
BARDZO PŁYNNA I ELASTYCZNA, BIEGI WRZUCA SIĘ NIEZWYKLE ŁATWO, TRZEBA PRZYZWYCZAIĆ SIĘ DO BIEGU WSTECZNEGO, INACZEJ WRZUCANY NIŻ W WIĘKSZOŚCI INNYCH AUT
4,0
Układ jezdny
AUTO PROWADZI SIĘ BEZ PROBLEMÓW NAWET PRZY WIĘKSZYCH PRĘDKOŚCIACH
Komfort
5,0
Widoczność
NIE MA PROBLEMU, WIDOCZNOŚĆ BARDZO DOBRA
3,0
Ergonomia
OTWIERANIE SZYB W ŚRODKOWYM TUNELU, LEPIEJ BYŁOBY MIEĆ PRZEŁĄCZNIKI NA DRZWIACH
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
BARDZO DOBRZE DZIAŁA KLIMATYZACJA KLIMATRONIK ORAZ OGRZEWANIE ZIMĄ
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
AUTKO ZAPEWNIA WYGODNĄ JAZDĘ DLA 4 OSÓB, PRZY PIĄTEJ JEST JUŻ TROCHĘ CIASNO Z TYŁU.
5,0
Wyciszenie
W AUCIE JEST BARDZO CICHO, CZASAMI SŁYCHAĆ ŁANE BRZMIENIE SILNIKA
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
SPALANIE JAK NA TĄ POJEMNOŚĆ SILNIKA JEST PRZYZWOITE, W CIĄGU TRZECH LAT NIE BYŁO WIĘKSZYCH NAPRAW A KOSZTY ZWIĄZANE Z BIEŻĄCYMI WYMIANAMI KLOCKÓW I FILTRÓW NIE SĄ WYSOKIE.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 318 ti 143KM 105kW
[l/100km]