silnik jest bardzo elastyczny i wydaje sie jakby miał więcej koni pod maską niż w rzeczywistości (116 ps) ale jest to spowodowane wysokim jak na moc w KM momentem obrotowym ok. 180nm.
5,0
Skrzynia biegów
jak to w bmw, bawarska precyzja
5,0
Układ jezdny
tutaj rewelacja, napęd na tył plus dosyć sztywno zestrojone zawieszenie robią swoje, ciasnę zakręty to czysta przyjemność. W porównaniu do mojego drugiego auta - honda civic sedan 2009 VIII 1.8 v - tec- prowadzi się o niebo lepiej, ale niestety silnik w hondzie pod każdym względem przewyższa BMW.
Komfort
4,0
Widoczność
nie mam zastrzeżeń, wkońcu to takie małe coupe.
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak na auto tej klasy ok, z tyłu wg powszechnej opinii nie potwierdzam, żeby miejsca było przesadnie mało.
5,0
Wyciszenie
140 k/h na autostradzie i słychac tylko delikatny pomruk opon (niestety fulda ktore maja to do siebie ze hałasuja) auto naprawde solidnie wyciszone
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
bardzo pozytywnie
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nic z drobnych rzeczy się nie psuję
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
niestety tutaj co do wytrzymałości to bywa z tym róznie. auto ma przejechane oryginalnie 66600 tys. km - przebieg potwierdzony w 100%. Niestety całość zrobiona po polskich druogach w ruchu miejskim zrobiła swoje. przy przebiegu 65000 wymieniłem tuleje wahacza przód tył, sprężyny tył, tarcze z klockami tył, oraz napinacz łańcucha rozrządu - przy odpalaniu klekot przez 2 sekundy - ponoc normalka przy uzytkowaniu auta na krotkich dystansach.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 316 ti 116KM 85kW
[l/100km]