Uważam e46 za bardzo udany model . Nie ma aut doskonałych , jednak w porównaniu z innymi markami BMW to naprawde Bardzo Miły Wózek . Wbrew pozorom nie jest paliwożerne - prowadzi się idealnie , bardzo dobrze wyważone auto , dynamika mi wystarcza - jak dotąd bezawaryjny . R6 z double Vanosem to optymalny wybór dla tego autka .
Wrażenia
5,0
Silnik
bardzo elastyczny ( dzięki podwójnemu vanosowi ) - średnie spalanie miasto/trasa 7l/100 km - wg. mnie rewelka , a czasami zdarza mi się naprawde szybko jeździć
5,0
Skrzynia biegów
biegi wchodzą płynnie , po prawie 80 tys brak jakichkolwiek luzów
5,0
Układ jezdny
bardzo precyzyjny i doskonale trzymający drogę - jeżdżę na 17 calach i nie mogę narzekać
Komfort
5,0
Widoczność
bardzo dobra z każdej strony
5,0
Ergonomia
wszystko pod ręką i tak gdzie trzeba - nic więcj dodać
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bardzo szybko się nagrzewa w zimie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
auto dobre dla ludzi ponżej 180 cm wzrostu - ja niestety mam mniej i mieszczę się w normach producenta :)
5,0
Wyciszenie
naprawde cicho w środku - nic nie szumi i nie gwiżdże - może to zaleta bezwypadkowości ...
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
econo na 5 - średnie spalanie w granicach 7 litrów - choć czasem zdarzy mi się i 230 pojechać
5,0
Stosunek jakość/cena
za dobry i bezwypadkowy egzemplarz trzeba troche zapłacić , ale to się zwraca
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
w zasadzie żadnych - no może poza tym , ze przy około 60 tys km pojawiły się drobne pęknięcia na kolektorach wydechowych - podobno wada fabryczna BMW ponieważ kolektory są skonstruowane z 3 różnych materiałów , a jak wiadomo każdy metal ma różną rozszerzalność cieplną . Można było jeździć dalej , ale mnie denerwował pyrkot wydechu na zimnym silniku więc pospawałem . Prawie 20 tys nabiłem i jest dobrze .
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jestem pewny , że wsiadam dzisiaj i na koniec świata dojade bez kłopotów nie sprawiła mi nigdy problemu od strony technicznej