Mialem okacje jezdzic kilkoma autami, ale tylko BMW daje mi poczucie komfortu, jakiego nigdzie indziej nie moglem znalezc...
Wrażenia
4,0
Silnik
Pełna moc dostepna od ok 2-2,5 k obrotow, ponizej juz gorzej, ale przyzwoicie. Diesel jak to diesel, musi halasowac, ale nie jest tragicznie...
4,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodza miekko i szybko, pamietac jednak nalezy o wymianach i stanie ojelu w skrzyni.
4,0
Układ jezdny
Tyl naped ma swoje wady i zalety, ale dla mnie jednak jest najlepszy, zwlaszcza przy nadwoziu touring - z napedem na przod i wyladowanym bagarznikiem nie raz mialbym problemy z ruszeniem, a tu na spokojnie rusza nawet pod stroma gorke.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra, we wszystkie strony...
5,0
Ergonomia
Klasyczny \"uklon\" BMW w strone kierowcy - cala deska skierowana w jego strone, wszystko pod reka, nie trzeba sie schylac, wciskac gdziekolwiek.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Brak klimy robi swoje, ale silnik nagrzewa sie bardzo szybko i juz po chwili a autku panuje przyjemne ciepelko. Przy wentylacji tez jest dobrze. Szyberdach daje naprawde duzo.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Seria 3 touring to najmniejsze auto w klasie, ale miejsca na nogi nie brakuje.
4,0
Wyciszenie
Jak slychac silnik to znaczy, ze auto jedzie =), nie przeszkadza mi klekot, ktory slychac, diesel to diesel...
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tu moglo by byc lepiej, ale wiadomo, zima, wykopywanie sie, korki w miescie no i male usterki. Mysle, ze na wiosne po naprawach bedzie duzo lepiej.
4,0
Stosunek jakość/cena
Bardzo ciezko znalezc egzemplaz, do ktorego nie trzeba czegos dolozyc, a jesli juz sie najdzie to cena jest odpowiednio wyzsza. Ja kupilem swoje autko za bezcen, w tej chwili powoli wymieniam co trzeba, a po kalkulacjach wyszlo, ze za auto w stanie, do jakiego chce je doprowadzic dal bym o 3-4 tys. wiecej...
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
15 lat robi swoje, ale autko i tak bardzo dobrze sie trzyma. Podstawowe wymiany filtrow i olejow + regularne przeglady, a autko bedzie sie spisywac.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Ceny czesci nie sa kosmiczne, owszem - drozsze, ale i trwalsze. ASO omijac szerokim lukiem, najlepiej mies swojego zaufanego mechanika. Prostota konstrukcji sprawia, ze srednio znajacy sie na mechanice facet poradzi sobie z wymiana wiekszosci czesci.
On
- zużycie paliwa dla silnika 318 tds 90KM 66kW
[l/100km]