Silnik
: Cudowna elastyka silnika,niskie spalanie dla chcacego to osiagnac,frajda z jazdy i posiadania.
5,0
Całokształt
Swietny samochod godny polecenia po dodaniu kilku detali mozna swietnie upiekszyc swoja e36,uwazajcie na auta bez historii serwisowej oraz te co byly narazone na przegzanie BMW bardzo tego nie lubi.
Wrażenia
5,0
Silnik
Mega elastyczny silnik,mozna osiagnac niskie spalanie po miescie jezdzac na \'emeryta\'.silniki te bez katowania i nadmiernego przegzania moga wytrzymac okolo 400 tys.km przebiegu,jest to bardzo dobra bawarska konstrukcja,godny polecenia!!!
5,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodza bardzo precyzyjnie,sa wystarczajaco dlugie co bardzo ulatwia wybrzedzanie,dzieki elastyce silnika mozemy jechac na 4 biegu prze 1500 obr/min wowczas mozna osiagnac niezly wynik w spalaniu.
5,0
Układ jezdny
Jesli kupimy samochod ktory byl w dobrych rekach to niebedziemy nazekac na elementy zawieszeniea czy stuki w tyle,najczesciej w polsce te samochody sa po bardzo roznych przejsciach i nalezy taki pojazd wstawic na podnosnik i dokladnie wszystko sprawdzic,w moim wszystko jest na tip top!!
Komfort
4,0
Widoczność
Troszke sa klopoty z widocznoscia do tylu ale mozna sobie poradzic montujac park tronic co ulatwi nam ciasniejdze parkowanie przy hiper marketach.
4,0
Ergonomia
Generalnie wszystko pod reka,szkoda ze kierownica nie przesowa sie w dwoch plaszczyznach,raczej latwy dostep do wszystkiego.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
I tu dziala wszystko bez zarzutu chodz ja bardzo wietrze swoj pojazd to mam znajomych co maja problem z zaparowaniem tylnych bocznych szyb.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ja mam 187cm i 104 kg.Oznacza to ze za mna raczej nikt rosly napewno nie usiadzie a raczej jak juz to dziecko do lat 11-stu,mam wersje 4 drzwiowa mimo to miejsca z tylu jest bardzo malo,bardzo mnie deneruja blisko zestopniowane pedaly hamulca i sprzegla!!!!!!!!
5,0
Wyciszenie
Mam sportowy wydech przez co ma kilka konokow wiecej i uwielbiam dzwiek bmw miedzy 4 a 6,5 tys obr/min jest swietnie!!!!,chodz jak mialem audi quattro to silnik 5 cylindrowy bije wszystkich na glowe.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bawarski silnik 2,8 jest bez wzglednie najbardziej oszczednym 2,8 w historii,oczywiscie noga prze glebie z pedalem gazu to i 16 i wiecej,ja jezdze spokojnie i na trasie pali 8 litrow w miescie 10,5 tak moim drodzy 10,5 nieprzekraczam 3 tys obr,silnik wspaniale sie odwdziecza niskim spalaniem ale jak podjedzie jakis lovelas w gti to szybko go nokautuje!!!!
4,0
Stosunek jakość/cena
Na naszym rynku sa autka od 6 do 25 tys,wiec w moim przekonianu warto wydac troszke wiecej za jedym razem i miec dobry czysty samochod niz kupic za kilka kola smietnik i wydac na niego tyle co mialbys zaplacic za dobry samochod.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Posiadam wersje 328 M SPORT,4 drzwi,autko bylo w dobrych rekach wiec nic nie siada nic nie stuka nic nie puka,oby tak dalej!!!
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Absolunie nic jak masz autko z dobra historia servisowa napewno odwdzieczy ci sie dlugim exploatowaniem,bez wkladu finansowego.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 328 i 193KM 142kW
[l/100km]