Swietny moment obrotowy i spalanie jak na taką pojemnosć osiągnięto zmniejszając moc, jest to silnik nowszej generacji (M52), ma mniejszy stopień sprężania przez co jest trwalszy. Starszy (M50) miał 190 pare koni mechanicznych ale osiągi pozostały prawie bez zmian, za to wyprzedzanie na wyższych biegach nie sprawia żadnego problemu. Ogólnie super a do tego jeszcze ten dźwięk...
4,0
Skrzynia biegów
Bez zarzutu
4,0
Układ jezdny
Auto w zakrętach bardzo stabilne, dorze też wybiera nierównosci. Częsci zamienne nie są wcale takie drogie i nie odbiegają od innych cen aut zachodnich tej klasy np. kompletny wachacz przedni (z tulejami) w ASO to koszt około 350zł.
Komfort
4,0
Widoczność
Bardzo dobra widocznosć w lusterkach bocznych (orinalnych nie "ala-M").
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
dobrze jeli auto jest wyposażone w klimatronic
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bez zarzutów
4,0
Wyciszenie
ok
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
na trasie model 323 (2.5L) naprawdę 7.5 przy normalnej jeżdzie do 120, Miasto 10-12.
4,0
Stosunek jakość/cena
za przystępna cenę można mnieć auto ze swietnymi osiągami i komfortem
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
należy dbać o iloć płynu chłodniczego, stan pompy wody i termostatu aby uniknąć powarznej awarii
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 325 i 192KM 141kW
[l/100km]