Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 3 E36 Sedan

Jerry, 9 lat temu
Silnik 325 i 192KM 141kW
Rok produkcji 1994
Przebieg: 350 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
BMW Seria 3 E36 Sedan 325 i 192KM 141kW 1990-1995 - Oceń swoje auto
4,23
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Poezja
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Jak nie zabdasz z będzie gnić
5,0
Całokształt
Nigdy nie byłem fanet tej marki ale gdy w końcu zakupiłem E36 poprostu zakochałem się w tym samochodzie. Świetny układ jezdy , jednoska 2.5L M50B25 była kapitalna. Mam cięzką nogę natmiast praca silnika przy przegiebu 350 tyś była bez zastrzeżeń. Radość z jazdy !
Wrażenia
5,0
Silnik
M50B25 na żeliwnym bloku - jednostka nie do zajechania, która ma doskonałą kulturę pracy . Rozrząd na łańcuchu więc jest bezobługowy. A ten dziwięk ... poezja !
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo dobra skrzynia , biegi zawsze wchodziły płynnie i bezproblemowo.
5,0
Układ jezdny
Świetny układ jezdny, nie bez przyczyny BMW jest liderem w tej kwesti.
Komfort
4,0
Widoczność
Widocznośc poprostu dobra . Nigdy nie było kłopotów z parkowaniem czy też z ruchliwymi skrzyowaniami . jest OKI
4,0
Ergonomia
Schowki w drzwiach oraz dwa niewielkie wyżłobienia na środku deski rozdzielczej oraz koło lewarka pozwalają wrzucić tam jakąś małą rzeczy typu telefon lub portfel.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
O ile z ogrzewaniem żadnego problemu nie ma, nawet w ziemie samochód łapał temp szybko dzieki czemu nie musielismy szczekać zebami z zimna. Natomiast w upały był problem z klimą. Działała bardzo słabo mimo nowej chłodnicy klimi i osuszacza. Klima na MINUS !
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca oraz pasażer z przedu mogą podróżować wygodnie , natomiast z tyłu jest dość ciasno .
4,0
Wyciszenie
Samochód do normalnej jazdy jest dbd wyciszony natomiast gdy zaczynama wkraczać na czerwone pole i kręcimy silnik do 7 tyś jest znacznie głośniej . Lecz dziwięk jest boski ! w końcu rzędowa szóstka :)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Części do BMW tanie nie są lecz z drugiej strony samochód jeżeli jest zadbany nie musimy się martić o jego awaryjność . Kupujesz e36 ? Nie oszczędzaj na częściach. tarcze + klocki na przód wydatek rzędu 700 zł. Wymiana oleju 5W40 + filtry 350 zł Cenny elementów zawiesznie są w normie, jakieś drążki , końcówki , tuleje mieszczą się w kilkudziesięci złotych.
5,0
Stosunek jakość/cena
Majac do wydania 10-15 tyś zdecydowanie wolał bym 20 letnie BMW niż 10 letniego diesla lub małą beznzynę . Nie przychodzi mi do głowy żaden inny samochód który potrafi dać tyle radości w tej cenie. Tym bardziej że możemy nim poszaleć jak i spokojnie jechać do teściowej z dziewczyną na obiad :P
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bolączką jest mechanizm opuszczania przednich szyb , koszt usunięcia jakieś 40 zł ale zdarza się w tych samochodach. Ręczny trzyma słabo nie ważne ile bym go nie regulował . i to chyba tyle
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Samochód trzeba zakonserować , E36 lubi rdzewieć jeżeli ktos o to wczesniej nie zadbał , osobiście musiałem WYMIENIĆ PROGI i ją pomalować.

LPG - zużycie paliwa dla silnika 325 i 192KM 141kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
12,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
15,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla BMW Seria 3 E36 Sedan 325 i 192KM 141kW
11,0
l/100km
Zobacz dzienniki
BMW Seria 3 E36 Sedan