Mimo krytyki jaką tu napisałem auto oceniam dobrze zrobiłem nim 25000 km i uważam że trafiłem na "zmęczony" egzemplarz, było to moje pierwsze prywatne auto kolejny zakup to e36 328i pozdrawiam
Wrażenia
3,0
Silnik
Niestety ocena przeciętna ponieważ w ciągu 2 letniej eksploatacji silnik ulegał poważnym usterkom (pęknięta głowica, pęknięty korbowód) silnik mało elastyczny jak dla mnie, sporo pali, osiągi nie powalają.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów super nie miałem z nią najmniejszych problemów zero wycieków precyzyjnie przełączanie biegów wielki plus.
4,0
Układ jezdny
Auto dobrze trzyma się drogi ale na koleinach ''ciąga'' opony lato 225/45/17 zawieszenie przednie niestety jak na rejony podlasia zbyt delikatne nastawiaj się na coroczną wymianę końcówek i sworzni wahaczy
Komfort
5,0
Widoczność
brak zastrzeżeń
5,0
Ergonomia
wszystko jest pod ręką deska rozdzielcza jest zwrócona w stronę kierowcy wszystko pod ręką wzór do naśladowania
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Najbardziej brakowało mi klimatyzacji w lecie idzie się ugotować a nie jestem fanem ''zimnego łokcia'' po za tym ogrzewanie ok zero problemów
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
przestrzeń pasażerska ok pod warunkiem że jadą 4 osoby do 80 kg mała ładowność auta na dużych nierównościach auto ''dobija''
3,0
Wyciszenie
Wyciszenie nie należy do mocnych stron e36 jazda powyżej 140 km/h jest mało przyjemna uważam że BMW stać na więcej w e46 wyeliminowano ten problem
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto niestety nie należy do oszczędnych a mój agresywny styl jazdy nie sprzyja oszczędnościom :)
3,0
Stosunek jakość/cena
Przeciętna jakość za przeciętną cenę
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
usterki przełączników otwierania szyb awaria pompy paliwa, awarie cewek, nadmiernie palące się żarówki i gniazda w tylnych lampach, czujniki abs było tego trochę
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak pisałem wyżej pęknięta głowica oraz urwany korbowód :(