Przeniesienie napędu
: Tylny napęd to jest to. Po co jezdzić na ręcznym jak można dać w pizde.
5,0
Całokształt
BMW radość z jazdy. To mówi samo za siebie. Pod maską M52, w środku sportsitz, elektryka, tylko klimy mi brakuje. Łady zielony metalik i 16\" felgi. Wszystko w oryginale i tak najlepiej wygląda a nie jak niektóre po \"tuningu\". Wsiadasz do środka i nie che sie wysiadać, a to auto ma przecież 16 lat. Jest o niebo lepsze niż nie jedno młodsze. To już moje trzecie bmw i nawet nie myśle o zmianie marki. Teraz myśle o e46. Nie słuchajcie opinii ze beemka to duze koszty utrzymania wielkie spalanie i tak dalej, to tylko wymysły właścicieli golfów i innego przechwalonego badziewia. Chyba wynikające z zazdrości.Mogę polecić to auto w ciemno, jesli tylko bedzie w miarę zadbana jeszcze dlugo pojezdzi, bo jest to naprawde wytrzymała konstrukcja i nie skomplikowana. Pozdrawiam wszystkich posiadaczy i fanów marki.
Wrażenia
5,0
Silnik
M52 wysoka kultura pracy, duzo bardziej żwawszy niz M50
4,0
Skrzynia biegów
Wszystko tak jak powinno być, lekko i precyzyjnie
5,0
Układ jezdny
Wychodząc z zakrętu już nie możesz się doczekać nastepnego. A na dodatek proste i wytrzymałe zawieszenie
Komfort
4,0
Widoczność
Jest ok ale lusterka mogły by być wieksze
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie wydajne, szkoda że nie mam klimy
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu ok ale z tyłu troche za mało miejsca
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bardzo dobrze, przy 200km/h jest zadziwiająco cicho
4,0
Stosunek jakość/cena
Za kilka tys złotych mamy pełnowartościowe auto
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Rozrusznik i tuleje na wachaczach ale to auto ma 16 lat
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak narazie odpukać
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 320 i 150KM 110kW
[l/100km]