Silnik
: Pomruk silnika sprawia, że nie chce się wysiadać z autka. Może to bzdury ale auto ma swój klimat i sprawia, że właściciel czuje się naprawdę dobrze
5,0
Całokształt
Udane autko gwarantujące właścicielowi dobre samopoczucie. Silnik 6-cylindrowy w BMW to najlepszy wybór. Powoli odchodzi w niepamięć wizerunek BMW jako auta dla dresa i sterydziarza. Chociaż jeszcze czasem czarne BMW budzi pewien niepokój;)
Wrażenia
5,0
Silnik
Rzędowa szóstka sprawia że człowiek sam ścisza lub wyłącza radio...tego dźwięku silnika warto słuchać choćby na postoju. Tutaj im wyższe obroty tym praca bardziej równa i cicha. Nigdy już nie zamieniłbym się na wyjące 16V 4-cylindrowce. Ciągnie bardzo dobrze, ale do maksymalnych przyśpieszeń trzeba kręcić powyżej 4 rpm.
4,0
Skrzynia biegów
Krókie dobrze zestrojone przełożenia, precyzyjne wybieranie. Czasem można niechcący włączyć wsteczny, szczególnie jak człowiek za mocno chce wbić 1:)
5,0
Układ jezdny
Komfort to to może nie jest...natomiast komfort prowadzenia i pokonywania zakrętów to już jak najbardziej. Tylny napęd sprawia, że polskie dziury nie są już takie straszne...auto prowadzi się zdecydowanie lepiej niż przednionapędowe.
Komfort
4,0
Widoczność
Wysoki tyłek, roleta tylnej szyby i raczej trzeba słuchać kiedy przestać cofać. Do przodu i na boki idealnie.
4,0
Ergonomia
Wsiadając pierwszy raz do auta myślimy...o jak tu nisko. Fotele dają duże możliwości regulacji, pozycja za kierownicą świetna. Kokpit sprawa, że to kierownik jest w tym aucie najważniejszy i to naprawdę czuć:) Po pierwszej przejażdżce można odnieść wrażenie że inne auta to po prostu niewygodne taborety.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tutaj jest nieźle, grzanie bardzo wydajne, nawet po krótkim czasie i dużym mrozie. Jedyne co mi się nie podoba to brak możliwości ustawienia ciepłego nadmuchu powietrza ze środkowego panelu. Niestety konstruktorzy tak to przewidzieli i nic się nie d a zrrobić....oprócz klimatyzacji:)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy i pasażera świetnie. Tylna kanapa na pewno tylko dla dwóch osób. Fotelik z dzieckiem mieści się bez problemu więc nie jest źle. W bagażniku można schować trupa (ważne dla wszystkich gangsterów;))) a także wózek.
4,0
Wyciszenie
Dobre, nic nie skrzypi i nie trzeszczy. Silnika nie słychać w ogóle...co najwyżej wydech.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wbrew pozorom nie jest to paliwożerca. Owszem...jak ktoś trafi zmęczone, zajechane auto z padniętą sondą to wpisze tutaj że pali 16 L Pb i będzie to prawda. Generalnie jak nie zamyka się obrotomierza na każdym biegu to można spokojnie zmieścić się w 9,5-10 Pb w jeździe mieszanej. Grunt to rozsądek kierowcy oraz dobry stan techniczny. A że w niektórych buniach i z jednym i z drugim są problemy to stąd mity o wysokim spalaniu BMW.
4,0
Stosunek jakość/cena
Auta zadbane trzymają dosyć wysokie ceny. Jednak warto rozglądnąć się za trochę droższą bunią w dobrym stanie niż kupić taniochę i zostawić w serwisie połowę wartości auta.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nieprecyzyjny wskaźnik poziomu paliwa, zegary, które po jakimś czasie przestają łączyć, fatalnie rozwiązane przejście wiązki kabli do tylnej klapy...małe rzeczy ale drażnią.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jeżeli kupi się zadbany egzemplarz to można zapomnieć gdzie są zakłady naprawcze. Serwis o czasie, dobre materiały eksploatacyjne i trochę dbałości o autko i można mu naprawdę zaufać. Łańcuch rozrządu w silniku pozwala spać spokojnie przez 500 tyś km:)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 320 i 150KM 110kW
[l/100km]