Generalnie auto poprawne, jakies tam male zastrzezenia sa ale bez przesady. Spokojnie mozna jechac 10km jak i 1000km. Jak wsiadasz, to chcesz go prowadzic-to sprawia przyjemnosc. Przydalby sie mocny silnik, bardziej trwale zawieszenie i pare drobiazgow. Moze tego nalezy szukac w BMW serii 5?
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik jest takim minimum dla tego auta i jest to taki kompromis miedzy 1.6 ktory uwazam jest zbyt slaby, a 2.0 ktory troche wiecej pali. Ogolnie oceniam go tak, ze jest poprawny i nic poza tym.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegow jest bardzo precyzyjna i dobrze zestrojona-duzo pomaga silnikowi, ktory nie poraza moca. Krotkie i pewne przelozenia. Jak w sportowym aucie.
4,0
Układ jezdny
Dobrze sie trzyma drogi, zawieszenie jest neutralne jednak tylko wtedy gdy wszystko dziala-jest OK. Hamulce dobre, wspomaganie kierownicy pomaga a nie przeszkadza jak to w niektorych autach bywa no i jest bardzo precyzyjna przekladnia.
Komfort
5,0
Widoczność
Widocznosc wlasciwie bez zarzutu, wiecej mozna chyba oczekiwac tylko od wysokich aut z ogromna przestrzenia przeszklona-Vany itp.
5,0
Ergonomia
Wszystko jest na swoim miejcu i konsola srodkowa skierowana ku kierowcy mowi od razu, ze to auto dla kierowcy:) Czyli nie takie, w ktorym sie siedzi tylko na tylnej kanapie lub obok kierowcy ale raczej chce sie poprowadzic.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez rewelacji i klopotow.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu sporo miejsca, z tylu gorzej ale generalnie jest OK jak na mini-limuzyne poczatku lat 90-tych.
3,0
Wyciszenie
W wyzszych modelach BMW jednak zastosowano lepsze materialy. Mam dosc uboga wersje i jest to zwykla trojka. Fajnie sie w niej mozna poczuc..jednak bywa, ze skrzypienie lub jakies odglosy przypominaja jakiegos hmm...opla kadetta:)
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy takich srednich osiagach zuzycie paliwa jest troche zbyt duze...ale i auto nie jest malutkie. W trasie nie ma problemu ale w miescie wskazowka ekonomizera wariuje;) Serwisuje auto w ASO i sporo to kosztuje jednak mam pewnosc, ze nie bedzie to kolejny wrak, ktory psuje dobre imie BMW.
3,0
Stosunek jakość/cena
Za taka cene mozna kupic wiele roznych, ciekawych aut. Mysle, ze jest to propozycja dla dwoch grup osob: Dla mlodych dresiarzy na dyskoteki-ot taki stereotyp, oraz dla ludzi spokojnych, ktorzy lubia styl BMW, dobre prowadzenie i auto z tradycjami. Nie jest najtanszy w utrzymaniu jesli chce sie go utrzymywac w iedalnym stanie oraz jezdzic do ASO. Jakbym mial szukac super taniego w utrzymaniu auta w tej cenie to pewnie jakis sredni japonczyk. Ceny BMW sa atrakcyjne, jednak zastanow sie czy pozniej nie wladujesz drugiej takiej sumy w naprawy itd. Sam mam bardzo dobry egzemplarz i nie jest najtanszy w utrzymaniu, a jak widze auta, ktore poruszaja sie po naszych drogach-bite, zagazowane itd. to koszty moga wzrosnac.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Elektryki specjalnie nie ma, wiec nie ma co sie psuc. Centralny zamek raz padl i szyberdach. Dosyc czeste sa wymiany elementow zawieszenia, lozysk itp. Lekko sie poci ale wyciekow oleju nie ma widocznych. W sumie przeglady w ASO ograniczaja sie do podstawowych, obowiazkowych wymian+to co na poczatku napisalem.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zadnych powaznych usterek nigdy nie zanotowalem. Auto nigdy nie stanelo na drodze.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 318 i 113KM 83kW
[l/100km]