W miarę bezawaryjny samochód,niezłe spalanie,jak trzeba to szybko pojedzie. Jestem z niego zadowolony.
Wrażenia
4,0
Silnik
Trzeba wysoko kręcić,żeby szybciej pojechać,
przy wyprzedzaniu często redukować niżej.
4,0
Skrzynia biegów
Czasami chaczy na 3 biegu,ale za to lekko wchodzą inne biegi.
5,0
Układ jezdny
Zawieszenie cudne.Super wybiera dziury i dobrze trzyma na zakrętach (koła 205).BMW robi najlepsze zawieszenia.
Komfort
2,0
Widoczność
Nie są doskonałe lusterka wsteczne.Bardzo duży martwy punkt.Praktycznie mało w nich widać.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dobrze chłodzi,dobrze grzeje (bez klimy)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca sporo. Tylko wysocy pow 1,90 m wzrostu będą mieli ciężko.
4,0
Wyciszenie
Głośny silnik i tłumiki (seryjne). Mówią ,że w tych BMW tak ma być. Zawieszenie ładnie tłumi dziury,plastiki się nie tłuką.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnie zużycie paliwa 7,7 l/100 km (70 % trasa,30 % miasto). Części dostępne w możliwych cenach .
4,0
Stosunek jakość/cena
Jestem pierwszym właścicielem.Samochód kupiłem w salonie BMW w Polsce w 1992 r za 23000 DM. Teraz wartość rynkowa wynosi ok.12000 zł.Za te pieniądze to go nie sprzedam.Na pewno jest wart większych pieniędzy.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jest ok
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Szykuje się wymiana popychaczy hydraulicznych i wałka rozrządu.Przy 194000 km ,to trochę za wcześnie.Po za tym już 3 wisko.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 318 i 113KM 83kW
[l/100km]