Najmniejszy z silników oferowanych w e36 zapewnia dużą swobodę na drodze. Ma dużą kulturę pracy - w końcu to bmw. jest elastyczny i oszczędny często bardziej niż konkurencja.
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
zawieszenie bajkowe, swietnie nadaje sie na polskie drogi. Sztywne i pewne. Neutralny i przewidywalny w prowadzeniu.
Komfort
3,0
Widoczność
słaba do tyłu, a matwą strefe najlepiej zniwelować dodatkowym lustereczkiem
5,0
Ergonomia
mało przełączników, wszystko logicznie rozmieszczone. przemyślana konstrukcja
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
wydajne i mało skomplikowane
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
odpowiednia, chociaz z tyłu podobno za wygodnie nie jest
3,0
Wyciszenie
przy wyższych prędkościach wyraźny szum - mogło by być lepiej
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jest elastyczny i oszczędny często bardziej niż konkurencja. Hasło bedziesz miał wydatki - jest nietrafione i stworzone przez posiadaczy innych samochodów, którzy często zazdroszczą posiadania takiego właśnie auta. moc jest odpowiednia i co ciekawe dzisiejsze konstrukcje nie rozwijają wiekśzej mocy z takiej pojemności
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 316 i 102KM 75kW
[l/100km]