bardzo fajny przedewszystkim ladny o klasycznej lini bmw sportowy samochod,niestety dosc drogi w utrzymaniu(glownie koszty paliwa) ale radsc z jady jest ogromna zwlaszcze dzieki 321km pod maska i klasycznie sportowym tylnim napedem
Wrażenia
5,0
Silnik
Swietnie sie kreci pow 4000 obr 321km robi swoje,Tym autem mozna tez spkojnie jezdzic po miescie bo do 3000obr zachowoje calkiem spokojnie i nie zbyt gwaltownie wyrywa(oczywiscie przy delikatnym naciskaniu gazu).
5,0
Skrzynia biegów
rewelacyjna 5 stopniowa skrzynia Biegi idealnie zestopniowane do mocy silnika i krotkie skoki dzwigni.(wczesniej mialem 318is i skrzynia tez byla tak samo dobra)
5,0
Układ jezdny
typowe sportowe bmw M3 ma usztywnione i obnizone seryjnie zawieszenie i 17 calowe felgi, naped na tyl, szpera(blokada tylniego dyferencjalu)prowdzi sie idealnie mozna poszalec na zakretach zwlaszcza na dobrej suchej nawieszchni,gorzej z przyspieszeniami na mokrej drodze potrfi zerwac kola nawet na 3 biegu prowadzenie tez jest gorsze ale mozna sie przyzwyczaic bo auto jest bardzo przewidywalne i latwo sie opanowuje
Komfort
4,0
Widoczność
Ja mam wersje Cabrio wiec z widocznoscia pzy zamknietym dachu jest berdzo kiepsko(mala tylnia plastkowa szybka ktora po9 latach juz troche zmatowiala)lusterka M3 sa Fajne ale przez to ich zasieg jest ograniczony w porownaniu ze zwyklymi,Jak dach sie zlozy to juz jest rewelka zadnych wystajacych slupkow pelen zakres widocznosci
5,0
Ergonomia
Typowa dla starszych modeli deska rozdzielcza jest rewelacyjna wszystko skupione wokol kierowcy,wszystko dobrze dostepne
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie w cabrio zima jest sraszne ile by sie nie grzalo to i tak w aucie jest raczej zimno,wentylacja i klima ok
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu miejsca wystarczajaca ale z tylu ciasno malo niescja na glowe ze zlozonym dachem. wersja coupe ma bardziej przestronne wnetrze z tylu
3,0
Wyciszenie
Cabrio jest glosniejsze zdecydowanie od coupe dluga jazda ze zamknietym czy otwartm doachem z duzymi predkosciami jet az denerwojaca ale taki to urok kabrioletow
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3.2 litra ponad 300km to nie moze malo palic!!!. Przeglady robie w nieutoryzowanym serwisie i nie jest tak zle w porownaniu z ASO.Bardzo drogie opony ktore sie szybko zuzywaja(245 i 255/45/17)leci komplet na sezon.Jazda takim autem musi kosztowac.
4,0
Stosunek jakość/cena
te auto nie sa tanie w koncu to sportowa najmocniejsza wersja serii 3 E 36.Za auto w dobrym stanie trzeba niesty zaplacic Cabrio jest jeszcze drozsze i mniej dostepne.Jednak stosunek jakosci i mozliwosci tego samochodu jest wysoki
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
troche ich jest po 9 latach sa juz male problemy z eletkryka nie dzialaja jakies tam zaroweczki w srodku ale mozna sobie samemu poradzic z ich wymiana, padly mi spryskiwacze ale okazalo sie ze przewod zasilajacy zgnil i po wymienia dzialaja nadal czesto tez przepelaja sie zarowki w ptrzednich lampach.po za tym problemow nie ma. W koncu auto ma juz 9 lat i mialo juz 2 wlascicieli przedemna
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Auto nigdy przez 3 lata jak je mam nie stanelo nie zawiodlo
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.2 R6 321KM 236kW
[l/100km]