Przeniesienie napędu
: Niestety nie pozytywne zaskoczenie to skrzynia biegów... Do normalnej jazdy się nadaje i myślę, że mój dziadek by ją uznał za bardzo przyjemną, ja niestety mam porównanie po Alfach...
4,0
Całokształt
Niezrozumiały dla mnie kult tego modelu. Kupiłem E36 jako najtańszą opcję samochodu tylnonapędowego.
Wrażenia
4,0
Silnik
Zapewnia świetne osiągi już przy niskich obrotach przy akceptowalnym spalaniu.
3,0
Skrzynia biegów
To jest jak dla mnie nie porozumienie w takim samochodzie - po prostu poprawnie działająca skrzynia nie do końca lubiąca sportową zmianę biegów. dla porównania Alfa Romeo 145 czy Fiat Coupe mają o niebo lepszą skrzynie do sportowej jazdy.
4,0
Układ jezdny
W moim samochodzie nie jest seryjne wiec nie będę się rozpisywał.
3,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
nie mam żadnych zastrzeżeń.
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, nie mam się do czego przyczepić.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko się nagrzewa i ma sporo kratek wentylacyjnych żeby każdy znalazł ustawienie dla siebie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Idealny samochód który przy swoich nie dużych gabarytach daje naprawdę sporo miejsca i zapewnia idealną pozycję dla kierowcy.
5,0
Wyciszenie
można komfortowo się przemieszczać z prędkościami 120/140 km/h i nie ma uciążliwego szumu.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ceny i dostępność części bardzo mnie zaskoczyły. Mechanicznie samochód tani w gratach, ale gorzej jeżeli chodzi o elektrykę - tutaj jest tego sporo i trzeba kogoś kto się zna i naprawy na pewno nie będą tanie.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niestety nie jest to tani samochód. w tej cenie można kupić wiele nowszych samochodów dających podobną radość z jazdy.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 328 i 193KM 142kW
[l/100km]