Silnik bajka,lubie przycisnąć i polatać bokiem i daje rade bez problemu.Niesamowity dżwięk,świetna elastyczność
4,0
Skrzynia biegów
Biegi mogły by być troche krótsze a tak to ok
5,0
Układ jezdny
Co tu sie rozpisywać...poprostu FREUDE AM FAHREN na najwyższym poziomie
Komfort
3,0
Widoczność
Małe lustereczka od M pakietu ale kogo by to obchodziło;)
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką samochód jak "uszyty" pod kierowce-tylko uchwyt na kubki by sie przydał ale wtedy jeszcze o tym nie mysleli
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie świetnie,szybko sie grzeje,klima troche mi słabo działa ale pewnie trzeba nabić
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu ok,z tyłu 2 osoby wygodnie jada (coupe)
4,0
Wyciszenie
Bardzo przyjemnie,dobrze że silnika nie wyciszyli bardziej bo bym był zły!!!
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na 2.8 srednio 10-11 litrów to świetny wynik (silnik roko),gazu ok 13-15 ,oczywiście jak sie założy to wciągnie ile sie nie naleje;),ceny częsci normalne,tańsze czasem sporo niż do innych dużo gorszych samochodów
5,0
Stosunek jakość/cena
CENY SZCZEGÓLNIE TERAZ CZASEM AŻ ŚMIESZNIE NISKIE,ALE POLECAM DOŁOŻYĆ I KUPIĆ DOBRE AUTO A NIE TAKIEGO KONDONA,BO TE SAMOCHODY NIE MAJA LEKKO I JAK KTOŚ NIE DBA TO PRZYSŁOWNIE SIE MOŻE SPRAWDZIĆ;) A JAK ZADBANE TO TYLKO "B"EZPIECZEŃSTWO "M"OC I "W"YGODA
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jak to po 12 latach czasem śwaitełko nie świeci,szyba zaskrzypi,wskażnik paliwa nie działą narazie i standard że sie szyber nie zasówa razem z tą podsufitką pod nim;standardowo sworznie co 2 miesiące;) i ostatnio spręzyny z tyłu zmieniłem.Jak każde auto trzeba dbać i wymieniać zuzyte elementy,ale samochód najwyższej klasy,po 200 tys orginalne amorki,wydech itd.pogratulowac:)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wymieniałem tylko poważne rzeczy co sie zużyły,sprzegło i dwumasa po regeneracji(chociaz nie wiem czy potrzebnie),układ kierowniczy ciężko znosi nasze drogi (nie polecam 17" czy wiekszych bo szkoda auta:/)