Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 3 E36 Coupe

Honeker, 17 lat temu
Silnik 320 i 150KM 110kW
Rok produkcji 1993
Przebieg: 151 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
BMW Seria 3 E36 Coupe 320 i 150KM 110kW 1992-1999 - Oceń swoje auto
4,69
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Lać paliwo i ogień na toki - tylko jeździć! Ten samochod daje rewelacyjną satysfakcję z jazdy - minimum elektroniki (nie ma się co psuć) - maksimum satysfakcji. Nic dodać nic ująć. SUPER!!!
Wrażenia
5,0
Silnik
Kultura pracy jak i elastyczność są rewelacyjne jak na 2.0 - 6 cylindrów rzędowo jednak robi swoje. Drugi plus to praktycznie bezobsługowy napęd łańcuchem. A na osłode mamy VANOS (jak V-TEC) - zmienne fazy rozrządu, które wykrzesują nam dodatkowe pare KM przy kręceniu silnika na obroty powyżej 3600obr/min. Ten silnik chodzi wtedy jak wiertarka - max moc przy 5900obr/min. Wiadomo dla lepszych osiągów wszyscy polecają wersje 325, spalanie około 2 litry większe, alee... życie sobie cenie;)
5,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą idealnie, precyzyjnie, bez żadnych zgrzytów i problemów również podczas ekstremalnie dynamicznej jazdy - skrzynie VW/Audi się chowają!
5,0
Układ jezdny
Auto jest w pełni przewidywalne przez kierowcę, układ kierowniczy bardzo przyjemny, a dla lepszej sztywności w zakrętach i na polskie dziury - proponuję zamontować rozpórkę kielichów przednich. Promień skrętu świetny - np. dużo lepszy niż w Golfie IV. Rewelacja.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność dobra, jestem zadowolony. Dla porównania - siedząc w A4 z 2003 roku czuję się jak w bunkrze!
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, obsługa intuicyjna.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie dość toporne - za długo się nagrzewa (duży motor 7 litrów oleju robi swoje) - mogłoby być lepiej.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam wersję Coupe i dla każdego jest dużo miejsca. Wszechstronna regulacja siedzeń.
5,0
Wyciszenie
Zero stuków, puknięć, trzeszczenia plastików, wszystko idealnie - a to 13 letnie auto!!! Rewelacja.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2.0 150 KM... toż to BMW, na mieście minimum 12 litrów przy normalnej jeździe do 3 tys obrotów. Trasa 140-150 km/h około 9 litrów. A to przecież kawał auta - ponad 1300kg.
4,0
Stosunek jakość/cena
Za niewygórowaną kwotę jest to auto z którego będziesz na PEWNO zadowolony - jedyny warunek to znaleźć samochód 100% bezwypadkowy (nie jakieś cuda składane z ćwiartek).
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jakichkolwiek problemów nie stwierdziłem.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Mam go pół roku, zadbany egzemplarz z Niemiec od jakiegoś dziadka, auto 100% bezwypadkowe o rzeczywistym przebiegu 150 tys. - długo stało. Jedyne co zrobiłem to wymieniłem gumy w zawieszeniu i tarcze hamulcowe z tyłu. Olej co 10tys. i filtry to normalne sprawy. Niezawodność wzorowa - nigdy mnie nie zawiódł.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 320 i 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
12,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
11,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
17,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,1
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla BMW Seria 3 E36 Coupe 320 i 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
46,50 zł
11,9
l/100km
9,5
l/100km
Zobacz dzienniki
BMW Seria 3 E36 Coupe