Lać paliwo i ogień na toki - tylko jeździć! Ten samochod daje rewelacyjną satysfakcję z jazdy - minimum elektroniki (nie ma się co psuć) - maksimum satysfakcji. Nic dodać nic ująć. SUPER!!!
Wrażenia
5,0
Silnik
Kultura pracy jak i elastyczność są rewelacyjne jak na 2.0 - 6 cylindrów rzędowo jednak robi swoje. Drugi plus to praktycznie bezobsługowy napęd łańcuchem. A na osłode mamy VANOS (jak V-TEC) - zmienne fazy rozrządu, które wykrzesują nam dodatkowe pare KM przy kręceniu silnika na obroty powyżej 3600obr/min. Ten silnik chodzi wtedy jak wiertarka - max moc przy 5900obr/min. Wiadomo dla lepszych osiągów wszyscy polecają wersje 325, spalanie około 2 litry większe, alee... życie sobie cenie;)
5,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą idealnie, precyzyjnie, bez żadnych zgrzytów i problemów również podczas ekstremalnie dynamicznej jazdy - skrzynie VW/Audi się chowają!
5,0
Układ jezdny
Auto jest w pełni przewidywalne przez kierowcę, układ kierowniczy bardzo przyjemny, a dla lepszej sztywności w zakrętach i na polskie dziury - proponuję zamontować rozpórkę kielichów przednich. Promień skrętu świetny - np. dużo lepszy niż w Golfie IV. Rewelacja.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność dobra, jestem zadowolony. Dla porównania - siedząc w A4 z 2003 roku czuję się jak w bunkrze!
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, obsługa intuicyjna.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie dość toporne - za długo się nagrzewa (duży motor 7 litrów oleju robi swoje) - mogłoby być lepiej.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam wersję Coupe i dla każdego jest dużo miejsca. Wszechstronna regulacja siedzeń.
5,0
Wyciszenie
Zero stuków, puknięć, trzeszczenia plastików, wszystko idealnie - a to 13 letnie auto!!! Rewelacja.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2.0 150 KM... toż to BMW, na mieście minimum 12 litrów przy normalnej jeździe do 3 tys obrotów. Trasa 140-150 km/h około 9 litrów. A to przecież kawał auta - ponad 1300kg.
4,0
Stosunek jakość/cena
Za niewygórowaną kwotę jest to auto z którego będziesz na PEWNO zadowolony - jedyny warunek to znaleźć samochód 100% bezwypadkowy (nie jakieś cuda składane z ćwiartek).
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jakichkolwiek problemów nie stwierdziłem.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Mam go pół roku, zadbany egzemplarz z Niemiec od jakiegoś dziadka, auto 100% bezwypadkowe o rzeczywistym przebiegu 150 tys. - długo stało. Jedyne co zrobiłem to wymieniłem gumy w zawieszeniu i tarcze hamulcowe z tyłu. Olej co 10tys. i filtry to normalne sprawy. Niezawodność wzorowa - nigdy mnie nie zawiódł.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 320 i 150KM 110kW
[l/100km]