Nastepny moj samochod to bedzie E46 M3 Cabrio lub Coupe, ew. 850i
Wrażenia
5,0
Silnik
wszystko w najlepszym pozadku. Mimo znacznego zwiekszenia mocy nie mam z nim najmniejszych problemow.
5,0
Skrzynia biegów
Juz standardowa skrzynia odznacza sie super praca. Moja jest po modyfikacjach i lepszej skrzyni sobie niewyobrazam. Wszystko OK
5,0
Układ jezdny
Standardowe zawieszenie jest wystarczajaco dobre zeby sie bezpiecznie i komfortowo poruszac. Na temat zawieszenia standardowego niewiele moge powiedziec gdyz po zakupie mojej bawarki, pierwsze co zrobilem to wymienilem zawieszenie na sportowe (gwintowane) od znanego producenta KONI z serii SILVERLINE X. Moje E36 zblizylo sie do gleby 70mm z przodu i 60mm z tylu, ale jest mozliwosc regulacji bo jak juz powiedzialem jest to zawieszenie gwintowane. Co prawda komfort sie troszke pogorszyl ale za to trakcja jest porownywalna z samochodami ktore zostaly stworzone do wyscigow na torach. W niedlugim czasie moje oczko w glowie bedzie smigac na zawieszeniu pneumatycznym :-))))))
Komfort
4,0
Widoczność
W serii E36 ma lepsza widocznosc niz moje, a to za sprawa braku w fabrycznych E36 czarnych szyb i spoilerow. Ale mimo tego jest wystarczajaco dobra. Kwestia przyzwyczajenia.
5,0
Ergonomia
Wszystko jak w szwajcarskim zegarku lub jak w samochodzie z Bawarii :-)))))
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zastrzezen !!!!!!!!!!!
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na ta klase wnetrze jest wystarczajaco przestronnie.
5,0
Wyciszenie
Na temat wyciszenia to nie wiele moge powiedziec, gdyz ja juz zapomnialem co to znaczy. Po moich wszystkich modyfikacjach, zarowno wizualnych i mechanicznych oraz audio nie ma terminu w moim BMW - wyciszenie. Ale to zaden minus tylko same zalety. Turbo syczy ze niejeden pociag potrafi byc cichszy, kompletny przelotowy uklad wydechowy zakonczony 4 koncowkami, po dwie na strone tez mozna uslyszec z 2-3 kilometrow. To wszystko jest jak wulkan budzacy sie od 2500 obr. Tego nie da sie opisac, to trzeba poczuc, uslyszec i zobaczyc.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tu nie moge liczyc na spalanie na poziomie 10-15 litrow/100km, poniewaz te 340KM musi z czegos zyc. W serii, bez przerobek to palil prawie polowe mniej. Ale dla mnie to zadne utrapienie. W zamian za radosc z jazdy pije tylko V-POWER RACING.