Autko idealne, super się prowadzi. Niemiecka precyzja w wykończeniu nawet najdrobniejszych elementów zaskakuje:)
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik super, łatwo się wkręca i ma fajny pomruk
5,0
Skrzynia biegów
Dość krótka i precyzyjna
5,0
Układ jezdny
Mimo seryjnego zawieszenie super się prowadzi, choć zawias mógłby być trochę twardszy. Słyszałem dużo opinii że w zimie będę miał problem z ruszaniem i tp. Nic bardziej mylnego, prędzej ja wyjadę pod stromy podjazd niż niejedno lżejsze auto z przednim napędem. Mimo ciężkiego silnika z przodu, tylna oś jest odpowiednio dociążona i waży niewiele mniej od przedniej, co pozwala uzyskać odpowiednią stabilność i zachowanie stateczności w czasie jazdy.
Komfort
5,0
Widoczność
mimo nadwozia coupe dość łatwo się parkuje
5,0
Ergonomia
wszystko łatwo dostępne i na swoim miejscu
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
climatronic robi swoje:)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy i pasażera z przedu miejsca pod dostatkiem.
5,0
Wyciszenie
Idealne, słychać tylko fajny pomruk silnika
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wypad w Bieszczady, trasa około 400 km, średnie spalanie wyniosło 7,4l na 100km. Podjazdy do szkoły czy pracy pali około 8 litrów, w zimie 9. W mieście w korkach weźmie około 10l.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Rozwiązania techniczne i użyte materiały nawet najdrobniejszych i najmniej potrzebnych elementów zaskakują.